امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان عباس آباد

کد خبر : 114660 6 مرداد 1401
پ

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عباس آباد به ریاست قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد و با حضور فلاح نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بخشداران، شهرداران و سایر اعضای عضو کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۱ در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۰۵٫۰۵ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید . ‎

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عباس آباد به ریاست قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان عباس آباد و با حضور فلاح نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بخشداران، شهرداران و سایر اعضای عضو کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری به منظور توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۱ در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۰۵٫۰۵ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

 در این جلسه قبادیان ضمن تاکید بر اهمیت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ که تا پایان شهریور ماه فرصت دارد، بیان داشتند: دستگاههای اجرایی که در سال گذشته نسبت به جذب اعتبارات عملکرد بهتری داشته و گزارشات مستمری را ارسال نموده و پیگیری می نمودند در اولویت توزیع اعتبارات قرار دارند.

ایشان همچنین بیان داشتند: با توجه به اینکه بر اساس شاخص های مشخص شده که مبنای تعیین وضعیت حوزه های مختلف هر شهرستان بر اساس آن ها صورت می پذیرد ، برخورداری شهرستان ها سنجیده شده و اعتبارات هر حوزه در جهت رسیدن به شاخص میانگین استانی تخصیص می یابد. مثلا در حوزه تهیه طرح هادی ممکن است شهرستان عباس آباد بالاتر از میانگین و در حوزه راه های روستایی پایین تر از میانگین استان باشد به همان نسبت توزیع اعتبارات دستخوش تغییر می گردد.
در حوزه دستگاهی نیز نظام اولویت بندی پروژ ه ها به ترتیب اولویت با پروژه های نیمه تمام بر اساس میزان درصد پیشرفت بالاتر و همچنین میزان پوشش منطقه ای و ... خواهد بود و لازم است دستگاهها در تصویب اعتبارات این موضوعات را لحاظ نمایند و برای امسال هم انتظار می رود که دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات ابلاغی کوشا بوده و اتمام پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند را در اولویت قرار دهند تا هرچن سریعتر شهروندان از این پروژه ها بهره مند گردند.

 در ادامه فلاح نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخصوص اعتبارات ابلاغی شهرستان عباس آباد در سال ۱۴۰۱ و جزئیات این اعتبارات توضیحات مبسوطی را بیان داشته و مقرر گردید بصورت کارشناسی دستگاهها با نماینده محترم سازمان برنامه نسبت به اولویت بندی ظرف مدت دو روز اقدام و جمع بندی نهایی جهت تصویب پروژ ه ها در جلسه بعدی معمول گردد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس