امروز : 6 اردیبهشت 1403

طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان میاندورود

رقیه زارعی جامخانه به عنوان مشاور و مسئول کمیته مشورتی بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان میاندورود منصوب گردید

کد خبر : 114591 5 مرداد 1401
پ

ظهر روز گذشته و باصدور حکمی از سوی علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود رقیه زارعی جامخانه به عنوان مشاور و مسئول کمیته مشورتی بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان میاندورود منصوب گردید ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود؛ متن حکم به شرح ذیل می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

احتراماً، نظر به مراتب تعهد، تخصص و شاخصه‌های بارز اخلاقی، سرکار عالی را به سمت مشاور و مسئول کمیته مشورتی بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان میاندورود منصوب می نمایم.
با توجه به نقش اساسی و انکار ناپذیر بانوان در دستیابی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق تمدن اسلامی بعنوان یکی از ارکان اصلی گام دوم انقلاب، ضمن شناسایی و تعامل پویا با بانوان شایسته، توانمند، فرهیخته و نخبه شهرستان میاندورود و با بهره‌گیری از دانش تخصصی در زمینه زنان و خانواده و به منظور تقویت جایگاه و ارتقای نقش بانوان، نسبت به هماهنگی و همکاری برای برقراری ارتباطات مناسب سازمانی لازم با ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و تشکل‌های فعال حوزه بانوان و خانواده و تشکیل کمیته مشورتی بانوان و نیز برگزاری جلسات هم‌اندیشی ثمر بخش اهتمام ورزیده و با تدبیر و لحاظ ظرفیت‌ها و امکانات موجود در راستای رویکرد دولت تحول‌گرا همت گمارید.
توفیق جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و ایران قوی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رقیه زارعی اهل روستای جامخانه دارای مدارک 

کاردانی دبیری آموزش ابتدایی از دانشگاه آزاد اسالمی واحد قائمشهر1385
لیسانس آموزش و پرورش ابتدایی از دانشگاه آزاد اسالمی واحد قائمشهر1387
فوق لیسانس علوم تربیتی برنامه ریزی درسی از دانشگاه آزاد اسالمی واحد ساری 1390
دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسالمی واحد ساری می‌باشد.

ضمنا ایشان رییس کارگروه بانوان دفتر راهبردی از سال 1393 حوزه فاطمه الزهرا شهرستان میاندورود، کارشناس متخصص در امور زنان و خانواده شهرستان میاندورود از طرف ستاد امر به معروف و نهی از مکر استان مازندران، رییس کمیته اساتید و دانشگاهیان بانوان ستاد انتخاباتی حجت االسالم والمسلمین دکتر ابراهیم رئیسی و..... را در کارنامه خود دارد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها