امروز : 10 فروردین 1403

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن طی پیامی هفته ملی مهارت و روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک گفت.

کد خبر : 114573 3 مرداد 1401
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن مظاهر معافی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن طی پیامی هفته ملی مهارت و روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن
مظاهر معافی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن  طی پیامی هفته ملی مهارت و روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک گفت.
متن پیام  به شرح ذیل می باشد:
تلفیق علم و مهارت و خلاقیت برای جوانان ایران اسلامی درکنار دانش این عزیزان یقینا زمینه ساز اشتغال پایدار و مولد در فردایی روشن خواهد بود.
امروز ایران اسلامی در شرایط بسیار حساس و سرنوشت سازی قرار دارد؛ جمعیت جوان قابل توجه و جویای شغل از یک سو و از طرف دیگر جنگ تحریمی اقتصادی که از سوی استکبار بر پیکره کشور عزیزمان تحمیل شده است، شرایطی را ایجاد کرده است که جوانان، نخبگان و صاحبان سرمایه باید با روحیه انقلابی و اتکا به توان خود با نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش، زمینه ایجاد اشتغال پایدار، توسعه همه جانبه ایران اسلامی را فراهم نمایند .
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت هفته ملی مهارت، کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای از همه جوانانی که کار را با اخلاق عجین کرده و کارآفرینی را شیوه زندگی و کار خود قرار داده اند تشکر می کنم و امیدوارم
توفیق روز افزون را در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در جهت ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی با هدف کار آفرینی و رونق اشتغال از خداوند متعال مسألت دارم.
مظاهر معافی معاون استاندار و‌فرماندار ویژه شهرستان تنکابن

اشتراک گذاری
پیوند ها