امروز : 6 اردیبهشت 1403

دوشنبه‌های حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در شهرستان میاندورود

کد خبر : 114570 4 مرداد 1401
پ

دراجرای تاکیدات استاندار محترم مازندران و با ابتکار علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود روزهای دوشنبه هر هفته بعنوان روز حمایت تولید وسرمایه گذاری در سطح شهرستان میاندورود نام گرفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود: در دوشنبه‌های حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری مسائل، مشکلات و موانع احتمالی پیرامون تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری با محوریت بازدید از بنگاه‌های اقتصادی، نشست باصاحبان صنایع و واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد.
در همین راستا جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندورود به ریاست علی طالبی فرماندار و باحضور برخی از مدیران مربوطه درمحل فرمانداری برگزار و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی دعوت شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه فرماندار میاندورود اذعان داشت؛ یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم حمایت از تولید داخلی و مانع‌زدایی برای رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت‌دار در شهرستان می‌باشد.

در پایان جلسه صاحبان واحد تولیدی، صنعتی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، و موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی، درخواست تسهیلات سرمایه در گردش، بدهی در حوزه حامل‌های انرژی، اخذ مجوزات لازم از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها