امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار میاندورود

شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید جزو اولویت‌های عزاداران باشد/دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در مسئله حجاب برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده اند

کد خبر : 114474 1 مرداد 1401
پ

صبح امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر در شهرستان میاندورود به ریاست علی طالبی فرماندار و باحضور مسئولین مربوطه برگزار شد. ‎ ‎

فرماندار میاندورود با تأکید بر اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید جزو اولویت‌های عزاداران همانند دو سال گذشته باشد، گفت: عزاداری‌های ماه محرم و اربعین مظهر قدرت مسلمانان و شیعیان است.


نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد؛ ماه محرم و صفر برای شیعیان جهان،‌ مخصوصا برای ایرانی‌ها، معنا و مفهوم ویژه‌ای دارد. به همین خاطر همه ی ما باید شرایط را برای عزاداری عاشقان سیدالشهدا مهیا کنیم.

فرماندار میاندورود درادامه جلسه به سیاه پوش کردن فضای شهری تخصیصا تمام ادارت شهرستان تاکید کرد.

علی طالبی در پایان با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی مانند حجاب برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده اند، افزود: بحث حجاب و عفاف علاوه بر تأکید قانون و عرف جامعه، دین مبین اسلام نیز به رعایت آن تأکید کرده است و این جزء اعتقادات و باورهای قلبی ماست، حجاب و عفاف برای حفظ عزت و کرامت انسان است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها