امروز : 5 اردیبهشت 1403

به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی

تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی حمایت کند/بهزیستی خدمت به بهترین خلق خداست

کد خبر : 114392 25 تیر 1401
پ

به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجم تیرماه، روز بهزیستی و تامین اجتماعی روئسا و کارکنان این ادارات با علی طالبی فرماندار شهرستان میاندورود دیدار و گفتگو کردند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، در این دیدار نماینده عالی دولت تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغالزایی و رفع مشکلات کارگران، تامین اجتماعی باید حمایت های خوبی را از واحدهای تولیدی شهرستان داشته باشد.

علی طالبی فرماندار میاندورود خاطرنشان کرد: بهزیستی و تامین اجتماعی بیانگر اهمیت جایگاه این دو نهاد حمایت گراست که به منظور تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص‌های رفاه اجتماعی پدید آمدند و از ارکان مهم توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌رود.

طالبی اذعان نمود:بهزیستی خدمت به بهترین خلق خداست خوشا به سعادت آنان که به خلق خدا یاری رسانند و گره ای از مشکلات آنها بگشایند و با رفع حوائج نیازمندان توشه ی آخرت خود را پربار نمایند و خلد برین را نصیب خود نمایند.

فرماندار میاندورود در پایان گفت: بهزیستی  با رویکرد آگاه سازی و ارتقای مهارتهای جامع زندگی، خدمات مشاوره ای، کاهش محرومیت اقشار آسیب پذیر، حمایت و نگهداری و توسعه پژوهش های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی نقش مهمی در راه خدمت رسانی به جامعه هدف ایفا می نماید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها