En امروز : 8 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

مردمی سازی امور؛ برنامه مهم دولت سیزدهم است

کد خبر : 113967 15 تیر 1401فرهنگی
پ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رویکرد دولت سیزدهم توجه به روستاهاست، گفت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی توسعه روستاهاست. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، روح‌الله سلگی در جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران گفت: در همان ابتدای شروع نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاکیدات امام راحل به یکباره شاهد تحول در روستاها بودیم و این رویکرد اکنون در بیش از چهار دهه به پیشرفت شگرفی دست یافته است.

وی افزود: یکی از این پیشرفت‌ها در راستای برقراری عدالت اجتماعی، راه‌اندازی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، ادامه داد: دولت سیزدهم تاکیدات فراوانی به تحت پوشش قرار گرفتن تمامی آحاد جامعه به‌ویژه قشر ضعیف جامعه به بیمه دارد. در این راستا از ابتدای دولت سیزدهم شاهد پیشرفت و حرکت جدی از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعهد شده که ۳۳ هزار نفر از افراد واجد شرایط استان مازندران تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بگیرند که از فرمانداران می‌خواهیم در این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سلگی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی بیمه روستاییان و عشایر از ابتدای امسال، گفت: تاکید ما این است که دولت سیزدهم با قوت و جدیت این مهم را دنبال خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه برنامه مهم در دستور کار دولت، مردمی‌سازی امور در همه بخش‌ها است، تصریح کرد: درواقع کمک به ارتقای زندگی عشایر در دستور کار دولت قرار دارد که امیدواریم با میدان‌داری فرمانداران و بخشداران این مهم محقق شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه شانزدهم را در اینمورد کشور دارد، گفت: انتظار داریم با رشد ۱۰ درصدی شاهد جهش در این زمینه باشیم.

سلگی گفت: لازم است فرمانداران به صورت جهادی و در صف اول خدمت‌رسانی به مردم در راستای تثبیت جمعیت روستایی و ایجاد امنیت اهتمام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین مساله برای مردم در جهش بیمه‌شدگان می‌تواند موثر باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری