En امروز : 7 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

مسیر اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی باید تسهیل شود / دستگاه های نظارتی و اجرایی در توسعه استان باهم همکاری کنند

کد خبر : 113779 11 تیر 1401فرهنگی
پ

حسینی پور با بیان این که فسادستیزی و توسعه مازندران دو مقوله جدا از هم و مهم هستند که هر یک در جای خود باید محقق شوند، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی باید با مدیران همراه باشیم تا با قدرت در رفع مشکلات به پیش بروند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه دستگاه های نظارتی در انجام ماموریت ها ضمن اعمال وظایف خود، منافع عمومی را در نظر بگیرند، گفت: فسادستیزی و توسعه مازندران دو مقوله جدا از هم و مهم هستند که هر یک در جای خود باید محقق شوند.

وی با بیان این که تلاش داریم بیش از گذشته مازندران در بخش های مختلف به توسعه و پیشرفت دست یابد، ادامه داد: کشور در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و مردم در شرایط سختی پایداری می کنند، باید تلاش کنیم تا جایی که ممکن است در حوزه مدیریت ضمن رعایت قوانین و ضوابط؛ برخی از موارد را حل و فصل کنیم.

استاندار با بیان اینکه نقش آفرینی دستگاه های نظارتی نباید مانع فعالیت و تحرک مدیران شود، افزود: در این شرایط سخت اقتصادی باید با مدیران همراه باشیم تا با قدرت در رفع مشکلات به پیش بروند.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار کرد: معتقدم که دستگاه های نظارتی باید دست مدیری را که دارای فساد است، قطع کنند اما نباید جلوی تلاش های مدیری را که به فکر منافع عمومی و گره گشایی از دغدغه های مردم است با برخی مانع تراشی ها و ایجاد دست انداز گرفت.

وی با بیان این که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی که صادقانه به مردم خدمت می کنند در انجام ماموریت ها باید اختیارات کامل داشته باشند، گفت: در اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی با تسهیل مسیر می توان در توسعه استان شتاب ایجاد کرد.

استاندار مازندران با تاکید بر این که در مسیر پیشرفت و توسعه استان، دستگاه های اجرایی با نهادهای نظارتی باهم تعامل داشته باشند، افزود: در سایه افزایش همکاری ها می‌توان برای توسعه استان اقدام کرد.

وی تصریح کرد: افزایش تعامل نهادهای بازرسی و دستگاه های اجرایی برای تسهیل در فعالیت مدیران به معنای دور زدن و یا بی اعتنایی به قوانین نیست، در این شرایط اقتصادی که کشور با مشکلات زیادی مواجه است برای گره گشایی از مشکلات مردم باید تمام مسئولان به معنای واقعی پای کار باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری