امروز : 9 فروردین 1403

به ریاست فرماندار ویژه شهرستان بابل و با حضور دادستان بابل تشکیل شد

جلسه هماهنگی نظارت و بازرسی بر تخلیط برنج شهرستان بابل

کد خبر : 113379 31 خرداد 1401
پ

فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه کارگروه مبارزه با تخلیط برنج گفت: تخلیط برنج خارجی با محصولات ممتاز داخلی شهرستان موجب وارد شدن خدشه به کیفیت برنج این شهرستان و استان میشود و در نتیجه سلب اعتماد مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل ، جلسه هماهنگی نظارت و بازرسی بر تخلیط برنج این شهرستان عصر یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱  در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این  جلسه که به ریاست دکتر قاسم عزیززاده گرجی ، فرماندار ویژه شهرستان بابل و با حضور دادستان و اعضای کارگروه مبارزه با تخلیط برنج برگزار شد ؛ نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با اشاره به رتبه برتر شهرستان در استان و کشور در حوزه تولید برنج گفت: تخلیط برنج خارجی با محصولات ممتاز داخلی شهرستان موجب وارد شدن خدشه به کیفیت برنج این شهرستان و استان  میشود و در نتیجه سلب اعتماد مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت.

وی با  اشاره به اینکه شناسایی عاملان تخلیط برنج و مبارزه با این گونه مفاسد و اعمال قانون با متخلفین باید به صورت ویژه مدنظر دستگاههای ذیربط باشد؛ تاکید کرد: باید سبب عوامل تخلیط برنج  و جابجایی کیسه‌های محصولات خارجی با داخلی را در شهرستان جویا شد.

فرماندار بابل در ادامه ابراز داشت: نظارت مطلوب از سوی دستگاه های مرتبط می تواند تا حدود زیادی از این تخلفات جلوگیری نماید.

این مقام مسئول افزودند:  با نظارت بیشتر از ورود برنج خارجی به شهرستان جلوگیری خواهیم کرد تا انگ نامرغوب بودن و ناخالص بودن برنج از روی محصولات شهرستان بابل برداشته شود.

دکتر عزیز زاده گرجی گفت:جلوگیری از تخلیط برنج خواسته اکثریت بازاریان و تاجران برنج شهرستان است؛ اما عده ای معدود و سودجو به دنبال کسب و کار نامشروع هستند و با اعمال متقلبانه و سوداگرانه خود به برند برنج خوب شهرستان بابل لطمه وارد می کنند.

 فرماندار ویژه شهرستان بابل  در پایان اذعان داشت: عقیده بنده این است اگر قرار است موضوع تخلیط برنج حل شود به کمک بازاریان و تاجران شریف برنج شهرستان و با شناسائی و معرفی متخلفین حل خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها