امروز : 31 فروردین 1403

سرپرست بخشداری مرکزی بابل معرفی شد

فضل الله حیدری ،سرپرست بخشداری مرکزی بابل شد

کد خبر : 113310 28 خرداد 1401
پ

با معرفی فرماندار ویژه شهرستان بابل و با حکم استاندار مازندران# فضل الله حیدری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی بابل معرفی شد... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل،  با معرفی فرماندار ویژه این شهرستان  و با  حکم استاندار مازندران# فضل الله حیدری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی بابل معرفی شد.

✅ صبح روز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در سالن جلسات فرمانداری بابل وطی مراسمی به ریاست دکتر قاسم عزیززاده گرجی،فرماندار ویژه شهرستان بابل آیین تجلیل از زحمات ۶ساله محمد حاج اسماعیلی امیری در سمت بخشدار مرکزی بابل و معرفی فضل الله حیدری به عنوان سرپرست این بخشداری برگزار گردید.

گفتنی است فضل الله حیدری، قبل از این بعنوان عضو شورای بخش مرکزی بابل و 8سال نیز بعنوان بخشدار لاله آباد سابقه خدمت دارد.

⚛ در این مراسم که معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار،رئیس شورای شهرستان،اعضای شورای بخش مرکزی ،مدیران جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، راهداری، ورزش و جوانان، امور آب، آب و فاضلاب شهری و روستایی رئیس اداره سیاسی ،مسئول حراست و مسئول روابط عمومی فرمانداری و کارکنان بخشداری مرکزی حضور داشتند؛ فرماندار بابل ضمن قدردانی از زحمات ۶ساله حاج اسماعیلی در بخشداری مرکزی گفت:

◀️ بخش مرکزی با دارا بودن ۶۶ روستا از ظرفیت و پتانسیل‌های بسیار بالایی در شهرستان بابل برخوردار می باشد ؛هرچند که تاکنون نیز از این ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم بخش بهره گیری شد ؛ اما همچنان نیازمند شناسایی  بیشتر و دقیق تر نیازها و پتانسیل‌های موجود هستیم تا ظرفیت‌های بالقوه  را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی با توصیه به بخشدار جدید مبنی بر بهره گیری از تجارب بخشدار سابق در بهینه سازی خدمات به مردم شریف بخش مرکزی افزود:

◀️ از همه مدیران انتظار می رود که در زمان تصدی مسئولیت با رصد کردن ظرفیت ها و نیازها ، تجارب خود را دسته بندی و جهت بهره گیری به مدیران بعد از خودتحویل نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حلقه میانی مردم و مسئولین در بخش ،بخشدار است؛گفت:

◀️ بخشداران می توانند نقش موثری را در بخش ایفا کنند؛ زیرا با پشتیبانی شورا ها،دهیاران،معاونین فرماندار و مجموعه مدیران شهرستان میشود توفیقات بسیاری را با ایجاد فضای همدلی،هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت تولید کنندگان،کارفرمایان،کارآفرینان و سرمایه گذاران به دست آورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با بیان این جمله که مردم معیار هستند؛ افزود:

◀️ باید ساز و کار حضور مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی،هنری،اجتماعی،گردشگری،کشاورزی،ورزشی و امور خیریه و سایر امور از این دست فراهم شود تا بابه میدان آمدن مردم شاهد مرتفع شدن مشکلات یکی پس از دیگری باشیم.

وی در پایان تاکید کرد:

◀️ یکی از معیارهای مهم ارزیابی ما برای مدیران به میدان آوردن مردم و استفاده از ظرفیت آنان در پیشبرد و تسهیل امور و مشکلات است.

ما مردم را برای مردم می خواهیم و حتماً خروجی کار باید به نفع مردم باشد.

 

https://t.me/khbabol

 

🗓 سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها