امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد:

لزوم توسعه صنایع تبدیلی، ارتقا و بهره گیری از صنعت سازگار با محیط زیست در راستای بهره وری بیشتر و اشتغالزایی

کد خبر : 113288 28 خرداد 1401
پ

✅️فرماندار شهرستان نور بر لزوم توسعه صنایع تبدیلی، ارتقا و بهره گیری از صنعت سازگار با محیط زیست در راستای بهره وری بیشتر و اشتغالزایی تاکید کرد ‎

 

✅️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور،مهندس توکلی با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است اظهار کرد: باید با استفاده از صنایع تبدیلی و موضوعات صنعتی در حوزه های مختلف عملکرد خوبی داشته باشیم تا شاهد کاهش بیکاری و افزایش اشتغالزایی در سطح استان مازندران باشیم.

✅️مهندس توکلی در ادامه با اشاره به اینکه استان مازندران یک استان گردشگرپذیر است افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل استفاده کنیم تا شاهد توسعه اقتصادی و گردش مالی با گسترش صنعت توریسم در استان باشیم.

✅️فرماندار نور خاطر نشان کرد: زغالسنگ و صنایع مرتبط با آن یکی از مهمترین مشاغل صنایع و معادن در استان مازندران بحساب میاید که تا کنون در این حوزه به شکل درستی عمل نکردیم.

✅️مهندس توکلی با تقدیر از زحمات همه مدیران استانی و شهرستانی بر لزوم ،وفاق و همدلی در زمینه صنایع  تبدیلی و صنعتی در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: معادن زغالسنگ شهرستان نور از بهترین معادن شمال کشور است که نیاز به توجه ویژه و برنامه ریزی صحیح در راستای توسعه صنایع تبدیلی دارد‌.

🗓شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

✍️واحد روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها