امروز : 7 اردیبهشت 1403

🔺فرماندار جویبار تاکید کرد: نظارت ویژه بر بازار در ایام تعطیلات پیش رو

کد خبر : 112822 11 خرداد 1401
پ

🔺فرماندار جویبار تاکید کرد: نظارت ویژه بر بازار در ایام تعطیلات پیش رو 👈با حضور رستمعلی فرماندار؛ ⏬جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جویبار ⬅️بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی، خبازی‌ها، نانوایی‌ها، بحث روغن، مرغ و ماکارونی و توزیع در سطح شهرستان؛ ‎

🔺فرماندار جویبار تاکید کرد:
نظارت ویژه بر بازار در ایام تعطیلات پیش رو

👈با حضور رستمعلی فرماندار؛
⏬جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جویبار
⬅️بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی، خبازی‌ها، نانوایی‌ها، بحث روغن، مرغ و ماکارونی و توزیع در سطح شهرستان؛

✔️به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست #کمال_رستمعلی_فرماندار_شهرستان_جویبار و با حضور معاون فرماندار و اعضای ستاد در محل ساختمان اتاق اصناف جویبار برگزار گردید.

◽️رستمعلی فرماندار جویبار در این جلسه با اشاره به بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی، خبازی‌ها، نانوایی‌ها، بحث روغن، مرغ، ماکارونی و توزیع در شهرستان ایام تعطیلات پیش روی اظهارداشت:
نظارت ویژه بر امور نانوایی‌ها، اعم از تحویل به موقع سهمیه آرد نانوایان، رعایت ساعت پخت نان و از تعطیلی‌های خودسرانه، کم فروشی و گران فروشی... جلوگیری گردد.

◽️وی افزود: نظارت بر نانوایی‌ها و تشکیل اکیپ‌های بازرسی ویژه؛ مراقبت و نظارت بر دریافت سهمیه مرغ و گوشت و وجود این اقلام به وفور برخورد قاطع با هر گونه گران‌فروشی خارج از قیمت‌های مصوب، تشدید گردد؛

◽️کمال رستمعلی تصریح کرد: نظارت بر فروشگاه‌های بزرگ و مکان‌های عرضه نیازمندی‌های مردم و اطمینان از وجود کالاهای مورد نیاز مردم از جمله روغن، شکر، برنج، مواد شوینده و ... توسط بازرسان انجام خواهد شد.

◽️فرماندار جویبار با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران در جلسه کارگروه آرد و نان استان، به نصب تابلوی متحدالشکل نانوایی‌ توسط نانوایان، مشخص نمودن تعطیلات ماهانه، رعایت ساعت کار، واحدهای خبازی و فعال شدن سامانه پیامکی جهت پاسخ‌گویی به شهروندان تاکید کرد.

✍روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان جویبار

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها