امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان جویبار

کد خبر : 112756 9 خرداد 1401
پ

‌👈برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان جویبار امام جمعه جویبار: 🔸 تشکر از رییس‌جمهور و اقدام شجاعانه اقتصادی دولت؛ این کار سال‌ها پیش باید انجام می‌شد 🔸تقدیر از خدمات فرماندار انقلابی، مردمی و قاطعیت او در پیگیری کارهای شهرستان 🔸مدیران در تکریم مردم اهتمام جدی داشته باشند 🔸مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های دولت در بحث اقتصادی، کوشا باشند ‎

 

‌👈برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان جویبار

امام جمعه جویبار:
🔸 تشکر از رییس‌جمهور و اقدام شجاعانه اقتصادی دولت؛ این کار سال‌ها پیش باید انجام می‌شد
🔸تقدیر از خدمات فرماندار انقلابی، مردمی و قاطعیت او در پیگیری کارهای شهرستان
🔸مدیران در تکریم مردم اهتمام جدی داشته باشند
🔸مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های دولت در بحث اقتصادی، کوشا باشند

✅به گزارش روابط عمومی فرمانداری، با حضور آیت ا... نادعلی‌زاده امام جمعه، #کمال_رستمعلی_فرماندار_شهرستان_جویبار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران دومین جلسه شورای اداری شهرستان جویبار در محل موقوفه حضرت زهرا ( س ) روستای لاریم ( شهید گمنام ) برگزار و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و روسای ادارات بنیاد مسکن، جهادکشاورزی و توزبع برق گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه فعالیت خود ارایه نمودند.

✅آیت ا... نادعلیزاده امام جمعه شهرستان جویبار در جلسه شورای اداری با بیان اینکه دستگاه های اجرایی بایستی به نحو احسن کار خود را انجام دهند و به ارباب رجوع احترام بگذارند و مردم را تکریم کنند، گفت: خیلی از بحران‌ها از یک قصور کوچک و کوتاهی شروع می شود. مردم را با کار شبانه‌روزی و تواضع و خدمت راضی نگه دارید.

✨ آیت ا... نادعلیزاده با اشاره به اقدام شجاعانه رییس‌جمهور در اقدام اقتصادی بزرگ، تاکید کرد؛ این کاری است که سالها پیش باید صورت میگرفت و امروز رییس‌جمهور محترم با شجاعت در حال اجرای آن است که همه باید کمک کنیم.

🔸امام جمعه ضمن تقدیر از خدمات فرماندار انقلابی، مردمی و قاطعیت او در پیگیری کارهای شهرستان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های دولت در بحث اقتصادی که به نفع قشر مستضعف قدم هایی برداشته، کوشا باشند.

⚡️ وی در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع بیان داشت:  اگر کاری برای مردم انجام می‌دهیم منتی نگذاریم و انجام کارها را وظیفه خود بدانیم.

🔺در این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی نژاد امام جماعت مجتمع فرهنگی لاریم در انجام امور متنوع فرهنگی، اجتماعی و اشتغال‌آفرین و هم‌چنین قاری نوجوان قرآن، تقدیر گردید.

✨در پایان جلسه کلیه مدیران ضمن حضور در مزار شهید گمنام روستای شورکا با سینه زنی و نثار فاتحه یاد و خاطره‌ی حضرت امام(ره) و شهدا را گرامی داشتند.

✍روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان جویبار

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها