En امروز : 10 فروردین 1403

ساخت و سازهای گسترده غیرمجاز خوش نشین ها در کنار محرومیت اسفبار مردم روستای مصیب محله موجب عزل بخشدار مرکزی گلوگاه شد

کد خبر : 112672 6 خرداد 1401فرهنگی
پ

استاندار مازندران در مواجهه با محرومیت شدید مردم روستای مصیب محله بخش مرکزی گلوگاه به دلیل ضعف در رسیدگی به این روستای محروم و عدم نظارت و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز خوش نشین ها و حریم جنگل در سطح این بخش، بخشدار مرکزی گلوگاه را از سمت اش برکنار کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور که در ادامه سفر خود به شهرستان گلوگاه برای بررسی مشکلات روستای محروم مصیب محله به این روستا عزیمت کرد، با مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز گسترده خوش نشین ها در کنار محرومیت وسیع و شدید مردم روستای مصیب محله و عدم نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح این بخش که منجر به بیعدالتی، دست اندازی در طبیعت و کوچ پرندگان ارزشمند و ..شد، بخشدار مرکزی گلوگاه را عزل کرد.

وی علیرغم اینکه 14 سال به عنوان بخشدار در این منطقه مسئولیت دارد، مردم بسیار گله مند از عدم حضور و رسیدگی مسئولین هستند.

استاندار مازندران در این سفر در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به محرومیت های این شهرستان، گفت: محرومیت و مشکلات اقتصادی زیبنده گلوگاه نیست و این شهرستان نیازمند تحولات اساسی است و به طور حتم مسوولان ارشد استان هم برای تحقق این امر حمایت های لازم را انجام خواهند داد.
حسینی‌پور افزود: به مردم این دیار قول می دهیم که تمام تلاش خود را برای جبران عقب ماندگی های گلوگاه به کار خواهیم گرفت و اکنون تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان در نقاط مختلف این شهرستان حضور دارند و برای بررسی ظرفیت‌ها و گره گشایی دغدغه های این دیار در تلاش هستند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری