En امروز : 6 اردیبهشت 1403

بدون واسطه با مردم اینبار در میزخدمت گلوگاه

کد خبر : 112665 6 خرداد 1401فرهنگی
پ

میز خدمت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با سفر شهرستانی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران به گلوگاه در ادارات این شهرستان برپا شد. ‎

این میز خدمت در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم گلوگاه و ارایه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان همزمان با سفر شهرستانی استاندار مازندران برنامه‌ریزی شده است.

در این ارتباط مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این میز که در تمامی دستگاه های اجرایی گلوگاه در حال برگزاری است، مدیران کل ادارات استان حضور دارند.

اسماعیل مهرافزا با بیان این که، این میزخدمت از ساعت هشت صبح امروز شروع و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت، افزود: براساس بازرسی‌های انجام شده تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از شهروندان گلوگاهی با حضور در ادارات شهرستانی مشکلات خود را با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در میان گذاشتند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسوولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران به صورت مستمر در استان ادامه خواهد یافت.

مهرافزا با بیان این که میز خدمت شهرستانی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی اقدامی جدید و ارزشمندی است که در بسیاری از مراکز اداری، مساجد، مصلاهای نماز جمعه و یا مراکز عمومی توسط دستگاه‌های دولتی برای انجام خدمات بی‌منت و در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغه‌های مردم استان برپا شده است، اضافه کرد: حدود ۱۰۰ مدیر و متصدی در ۲ شیفت کاری اکنون در ادارات گلوگاه مطالبات مردمی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران تصریح کرد: بعد از ثبت درخواست‌ها حداکثر به مدت یک ماه با همراهی دستگاه‌های اجرایی به مطالبات مردمی پاسخ داده خواهد شد.

وی گفت: حضور استاندار مازندران در شهرستان گلوگاه بهانه‌ای شد تا مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی استان با استقرارِ میزخدمت در ادارات شهرستانی و دیدار چهره به چهره به بررسی و در چارچوب قانون به حل و فصل مسائل و مشکلات اقشار مردم بپردازند.

همچنین استاندار مازندران در بدو ورود به مصلای نماز جمعه با استقبال اقشار مردم و درخواست های مردمی مواجه شد و با شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادهای اقشار مردم، دستورات لازم برای پیگیری مسایل و مشکلات آنان را ارایه داد.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز جمعه ششم خرداد به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان گلوگاه سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از چند طرح زیرساختی و عمرانی نیمه تمام، برپایی میزخدمت در ادارات شهرستانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به گلوگاه است.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان گلوگاه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به گلوگاه اعلام شده است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری