En امروز : 10 فروردین 1403

سلگی، معاون استاندار؛

رسالت رسانه، روشنگری و عدالت خواهی است / رسانه ها؛ مسئولان را در حل مشکلات کشور یاری کنند

کد خبر : 112443 29 اردیبهشت 1401فرهنگی
پ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، رسالت رسانه را روشنگری و عدالت خواهی عنوان کرد و گفت: لازم است رسانه ها با هرگرایش سیاسی یاریگر دولت و مسئولان برای حل مشکلات کشور باشند. ‎

 

روح‌الله سلگی روز پنجشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور در محمودآباد، مازندران را خطه ای نخبه پرور توصیف کرد و افزود: سرانه نخبگان در این استان ٢ برابر میانگین کشوری است که نشان دهنده ظرفیت گسترده در حوزه علم و دانش است.

وی همچنین خواستار کمک نخبگان رسانه ای در حل مشکلات استانی و ملی شد و گفت: هدف رسانه به دور از هیاهوی و رفتار هیجانی، مطالبه گری در جهت حل مشکلات و روشنگری است.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: رسانه‌ها در احصا مشکلات و مسائل استان مازندران گام بر دارند و در مسئله فسادستیزی و جنگل‌خواری که همواره یکی از مشکلات اساسی مازندران است می توانند کمک قابل توجهی ‌کنند.

سلگی خودفروختگی رسانه های غربی را نمونه ای از انحراف در وجدان خبرنگاری دانست و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌های خارجی چشم بر روی بعضی واقعیت‌های دنیا می پوشند و سکوت می‌کنند در حالی که عدالت‌خواهی و آزادی خواهی این است که در مقابل جرثومه‌های فساد که در مقابل ملت ایران قرارگرفتند، بایستیم.

وی همچنین به سیاست های اخیر دولت در خصوص اصلاح ارز ترجبحی نیز اشاره کرد و افزود: این تصمیم بسیار هدفمند و به نفع مردم خواهد بود که از خروج میلیاردها تومان یارانه از کشور جلوگیری خواهد شد ولی برخی از افراد نگاه مطالبه گری مردم را با اغتشاش و تنش اجتماعی مخدوش می کنند و سبب سواستفاده رسانه های معاند می شوند.

معاون استاندار مازندران بر همراهی مسئولان با رسانه ها تاکید کرد و افزود :در شرایط فعلی همه مسئولان باید دست همه کسانی را که دل در گرو ایران عزیز دارند و ایران را دوست دارند بفشارند و رسانه ها را در مسیر آگاه سازی همراهی کنند تا از سواستفاده رسانه های معاند جلوگیری شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری