En امروز : 10 فروردین 1403

کریمی، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

در تامین مرغ مورد نیاز مشکلی وجود ندارد / ۲۰۰۰ تن روغن خوراکی حسب دستور استاندار در حال عرضه در بازار

کد خبر : 112212 23 اردیبهشت 1401
پ

سید جابر کریمی، گفت: در حال حاضر مشکلی برای تامین نیازهای اساسی خانواده ها از قبیل روغن نداریم‌ و حسب دستور استاندار ۲۰۰۰ تن روغن خوراکی از انبارهای شرکت‌ کشت‌ و صنعت شمال خارج شد و در حال بارگیری جهت عرضه در فروشگاه های استان می باشد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندارن، سید جابر کریمی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حسب سیاست دولت مبنی بر حذف ارز ترجیحی و ایجاد آرامش روانی ، ثبات در بازار و حذف رانت از برخی واحدهای بزرگ‌ این طرح مهم اقتصادی اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی برای تامین نیازهای اساسی خانواده ها از قبیل روغن نداریم‌ و حسب دستور استاندار ۲۰۰۰ تن روغن خوراکی از انبارهای شرکت‌ کشت‌ و صنعت شمال خارج شد و در حال بارگیری جهت عرضه در فروشگاه های استان می باشد.

وی افزود : توزیع ۲۰۰۰ تن روغن جز تمهیداتی بود که از قبل پیش بینی شده بود و برنامه ریزی لازم صورت گرفته بود و همچنین ۴۶۰۰ تن‌ مرغ منجمد شده در حال حاضر در استان داریم‌ که بیانگر برنامه ریزی پیش بینی شده است که وزارت صمت و جهاد برای کنترل و مدیریت بازار در نظر گرفته بودند و احتکار روغن در بازار وجود نداشته است .

کریمی اظهار کرد: در خصوص تامین مرغ مورد نیاز استان‌ مشکلی در حال حاضر نداریم‌ و کشتارگاه های استان بصورت شیفتی در حال فعالیت می باشند و حدود ۱۰۰ تن مرغ در شبانه روز گذشته کشتار شد. جهت‌ تامین داخل استان و همچنین تهران و ۱۲۰۰ تن توزیع مرغ منجمد در استان داریم که حدود ۴۰۰ تن امروز طبق قیمت مصوب توزیع خواهد شد .

اشتراک گذاری