امروز : 8 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه شورای اداری شهرستان برگزار شد

کد خبر : 112208 23 اردیبهشت 1401
پ

دومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان بابلسر در مسجد جامع هادیشهر برگزار شد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛ دومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر و با حضورحجت الاسلام کاظمی مشاور استاندار،دکتر باقرزاده نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام آزادی کناری امام جمعه هادیشهر،معاونین فرماندار،بخشداران،شهرداران بابلسر و هادیشهر،مدیران دستگاهها و دهیاران بخش رودبست در مسجد جامع هادیشهر برگزارشد.

در این جلسه که با هدف بررسی و پیگیری مشکلات هادیشهر برگزارشد،سید جواد میرقاسمپور بخشدار رودبست و دهیاران  مشکلات و معظلات بخش و روستاهای خود را پیرامون موضوعات تامین آب و سوخت کشاورزان ، کمبود آب شرب ، جادهها،طرح هادی روستاها و ... مطرح کردند.

مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر خطاب به مدیران دستگاهها خواستارپاسخگویی مشکلات و معظلات مطرح شده در همین جلسه شد و مدیران نیز پاسخگوی مطالبات و مشکلات شدند.

فرماندار شهرستان بابلسر با بیان اینکه حل مشکلات مردم وظیفه همه مسئولان و مدیران می باشد برحضور میدانی مدیران در حوزه کاری خود و  پیگیری مطالبات  مردم تاکید کرد.

وی با اشاره شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) گفت:مدیران دستگاهها در راستای تحقق شعار سال تلاش مجدانه و موثر داشته باشند و در حوزه کاری خود برنامه های هدفمند و نوآورانه ارائه دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بحث تنظیم بازار بیان داشت که نظارت جدی، مستمر و موثر بر بازار با هدف کنترل قیمتها و برخورد قانونی با متخلفین و برهم زنندگان آرامش در بازار اهمیت ویژه ای دارد و هرگونه کم کاری و کوتاهی از سوی دستگاههای متولی پذیرفته نیست.

قلی پور باقری در موضوع معظل انباشت زباله و پسماند در شهرستان و بویژه روستاها اظهار داشت: سرانه تولید زباله بیش از حد مجاز می باشد و مسئولین در شهر و دهیاران در روستاهای خود در راستای کاهش تولید زباله فرهنگ سازی کنند.

فرماندار شهرستان بابلسر در ادامه جلسه با اشاره وضعیت نا مناسب جاده ها و همچنین بیان اینکه بعضی از جاده ها قابلیت تعریض ندارند از مسئولین استانی خواستار تعیین تکلیف وضعیت این جاده ها شد.

وی در پایان این جلسه از همه مدیران و مسولان خواست تا در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان و رفع مشکلات مردم تلاش و اقدامات موثر داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها