امروز : 1 اردیبهشت 1403

سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر را تبریک گفت

کد خبر : 108722 3 بهمن 1400
پ

سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر را تبریک گفت ‎

 

🔻سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر با صدور پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر را تبریک گفت .

➖ در متن پیام ایشان آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

🔶 بیستم جمادى الثانی سالروز ولادت گوهر تابناکی است که به فرمایش حضرت امام خمینى (ره): افتخار خاندان وحى و خورشیدى  است که بر تارک اسلام عزیز مى درخشد، زنى که عالم به او افتخار دارد و اگر روزى باید "روز زن و مادر "باشد، چه روزى والاتر و افتخارآمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا علیهاالسلام، که این نامگذاری نشان دهنده عظمت و جایگاه والای زنان می باشد.

🔷 بلاغت و رسایی که در واژه مقدس "مادر " نهفته است بی بدیل است و کمتر می‌توان واژه‌ی به این عظمت یافت، که این عظمت نیز خود، برآمده از حقیقتی بی بدیل است و آن نقش و جایگاه "مادری" است و اوج مادری در "فاطمی" بودن است و این پیوند و انتصاب بزرگترین افتخار مادران و زنان مسلمان سرزمین ماست.

🔶 مادران و زنانی که عنصر و عامل وزانت تاریخ و فرهنگ ما بوده اند و در این بین نیز درخشان‌ترین نقش از آن مادران شهدای والامقام و گرانقدر ایران اسلامی می باشد.

🔶 اینجانب میلاد سراسر نور دخت مکرمه رسول اعظم (صل الله علیه وآله)، کوثر نبی، حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) را که به شایستگی بنام روز مادر و روز زن نام گذاری شده است را به بانوان عزیز جامعه اسلامی بویژه مادران و زنان با اصالت، نجیب، غیور، فداکار و توانمند شهرستان نوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

✍ سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها