En امروز : 31 فروردین 1403

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران؛

امدادرسانی به هم وطنان گرفتار در برف با دستگاه اسنوتراکت

کد خبر : 108702 4 بهمن 1400فرهنگی
پ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، اعلام کرد: به تعدادی از هم وطنان گرفتار شده در برف سنگین در ارتفاعات مسدود شده شهرستان نکا با کمک یک دستگاه اسنوتراکت امداد رسانی شد. ‎

 

احمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در خصوص گرفتار شدن تعدادی از هم استانی ها که، در روستاهای سیکا و امام زاده یحیی شهرستان نکا، گفت: متاسفانه تعدادی از هم وطنان به اخطار های هواشناسی و مدیریت بحران درخصوص وضعیت آب و هوایی توجه ندارند.

وی ادامه داد: درپی بارش برف سنگین در مازندران به خصوص در نقاط مرتفع استان، تعدادی از هم استانی های شریف در شهرستان نکا، روستای سیکا و امام زاده یحیی، متاسفانه در برف گرفتار شدند وامکان بازگشت با وسیله نقلیه مقدور نبود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه در روز شنبه بعد از اطلاع از وضعیت آنان با همکاری شرکت نفت یک دستگاه اسنو تراکت به محل اعزام شد، گفت: این افراد حاضر به برگشت با اسنو تراکت نشده و برای ادامه اقامت نیازمند مواد غذایی بودند.

وی افزود: مواد غذایی و لوازم ضروری توسط اسنو تراکت برای آنها ارسال شد.

احمدی افزود: امروز نیز کلیه راه های ارتباطی این مسیر و روستا ها باز خواهد شد و همه ی افراد می توانند با وسیله نقلیه خود در این مسیر تردد کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در پایان متذکر شد: در شرایط نامساعد جوی هموطنان به توصیه ها و تاکیدات پلیس راه، سازمان هواشناسی و راهداری توجه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری