امروز : 6 اردیبهشت 1403

تبصره 16

جلسه ستاد اشتغال

کد خبر : 108698 4 بهمن 1400
پ

جلسه ستاد اشتغال شهرستان آمل جلسه ای با حضور سعید ولایی معاون فرماندار، رئیس کمیته امداد، رئیس اداره کار،رئیس اداره بهزیستی و روسای بانک های شهرستان امروز در محل فرمانداری برگزار شد. ‎

 تبصره 16

پیرو جلسه ستاد اشتغال شهرستان آمل جلسه ای با حضور سعید ولایی معاون فرماندار، رئیس کمیته امداد، رئیس اداره کار،رئیس اداره بهزیستی و روسای بانک های شهرستان امروز در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل؛ سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرماندار در این نشست ها با تاکید بر رفع موانع تولید بر لزوم ایجاد اشتغال و توانمندکردن مددجویان و نیز حل مشکلات مردم و نیز توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال بخصوص برای مددجویان تحت پوشش و اقشار آسیب پذیر اشاره کرد.
در ادامه وضعیت  بانک ها در بخش اشتغال "بند ب تبصره 16" مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد بر اساس مصوبات در نظر گرفته شده با هماهنگی و پیگیری کمیته امداد هر چه سریعتر نسبت به جذب اعتبارات اقدام گردد.
 رئیس کمیته امداد و بهزیستی شهرستان ضمن تشکر از هماهنگی های صورت گرفته گزارشی از وضعیت اعتبارات ابلاغی به کمیته امداد در قالب وام های اشتغال (بند ب تبصره 16) و مبالغ تخصیص داده شده از استان و نیز تعداد پرونده های ارسال شده به بانک های عامل و میزان جذب اعتبارات در هر بانک را اعلام کردند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها