امروز : 10 فروردین 1403

✒ جلسه کمیته امور زنان و خانواده

کد خبر : 108696 3 بهمن 1400
پ

به ریاست آهنگریان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی شهرستان و با حضور سایر اعضا و شرکای کمیته مذبور در مکان فرمانداری منعقد و پس از بررسی و استماع نظرات و پیشنهادات تصمیماتی به شرح مصوبات ذیل اتخاذ گردید. ‎

✅مقرر شد واحد زنان و خانواده فرمانداری به قید فوریت نسبت به تعیین عناوین و سرفصل کمیته های ذیل کمیته زنان و خانواده و صدور احکام مسئولین و اعضای کمیته های مذبور اقدام لازم را معمول نماید.

✅ در اجرای مصوبه بند (4) صورتجلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵کمیته زنان و خانواده شهرستان مقرر گردید موضوع تدوین و برگزاری کارگارههای آموزشی وفق مراتب بند مذبور به جد در دستور کار برنامه ریزی و ارائه گزارش اقدام لازم در جلسه آتی قرار گیرد.

✅ در اجرای مصوبه بند۷ صورتجلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ کمیته زنان و خانواده شهرستان مقرر گردید پیشنهاد اجرای طرح احداث پارک تفریحی ورزشی ویژه بانوان به شهرداریهای سه گانه بطور جدی در دستور کار پیگیری واحد زنان و خانواده فرمانداری قرار گیرد.

✅مقرر شد مراتب بندهای 5و6 صورتجلسه ماضی بطور مستمر مورد پیگیری اعضای کمیته قرار گیرد.

✅در اجرای دستورالعمل ابلاغی و با امعان نظر به تصمیم اعضای کمیته زنان و خانواده شهرستان مقرر شد به مناسبت میلاد پربرکت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین با محوریت و ابتکار عمل مجموعه شورای اسلامی و شهرداری سلمانشهر و مشارکت و پشتیبانی شهرداریهای عباس آباد و کلارآباد از تاریخ 6 الی 22 بهمن ماه در محوطه بیرونی ضلع شمالی شهرداری سلمانشهر برگزار شود.

✅مقرر شد جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت و ابتکار عمل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و پشتیبانی شهرداریها و بخشداریهای سه گانه رأس ساعت 9:30 صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۷ در محل سالن آمفی تئاتر دانشسرای کشاورزی سلمانشهر برگزار گردد.

✅مقرر شد ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به معرفی بانوان شاغل نمونه به واحد زنان و خانواده فرمانداری با تهیه و تدارک لوح تقدیر و هدایای پیوست جهت تجلیل در مراسم مذبور اقدام نمایند.

✅با توجه به هماهنگی بعمل آمده برای حضور مدیرکل محترم امور زنان و خانواده استانداری مازندران مقرر شد مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان کارآفرین در حاشیه جشن میلاد کوثر موضوع مصوبه بند 6 این صورتجلسه برگزار گردد.

✅مقرر شد جلسه بعدی کمیته امور زنان و خانواده شهرستان در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ با دستور کار جمعبندی و ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته پیرامون مصوبات متخذه و همچنین اهداء احکام مسئولین و اعضای کمیته های ذیل کارگروه با تعیین ساعت و ارسال دعوتنامه از سوی فرمانداری منعقد گردد.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس