امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران تاکید کرد:

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت علمی و معنوی علما و روحانیون در جهت توسعه شهرستان

کد خبر : 108676 3 بهمن 1400
پ

حجت‌الاسلام فلاح مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران با حضور در فرمانداری شهرستان ساری با نوبخت فرماندار جدید مرکز استان دیدار کرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری؛ محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران در دیدار با حجت‌الاسلام فلاح مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران، گفت: حراست از ارزش‌های انقلاب و دین و همچنین تربیت نیروهای مؤمن و متعهد از جمله این مسؤولیت‌ها مهم حوزه‌های علمیه است.

وی با تاکید بر ضرورت مشورت با روحانیون و نخبگان شهرستان، تصریح کرد: یکی از مولفه های پیشرفت و توسعه در شرایطی که دشمنان بدنبال واگرایی و تفرقه در کشور را دارند، ایجاد وحدت و همدلی است که خوشبختانه در این شهرستان به برکت علما و روحانیون و با برادری و همدلی اجازه تحقق چنین خواب آشفته ای را به دشمنان انقلاب نمی دهیم.

فرماندار شهرستان ساری حوزه علمیه را سرمایه عظیم علمی و معنوی خواند و اظهار کرد: علما و فقهای بسیاری در طول تاریخ مرکز استان مازندران منشا تحول بوده اند ما معتقدیم بهره‌مندی از علوم دینی می تواند پاسخگوی تمام نیازهای جامعه امروز در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و غیره باشد و قطعا برنامه‌هایی برای استفاده از این ظرفیت‌ها در نظر داریم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها