امروز : 6 اردیبهشت 1403

بازگشایی 60 کیلومتر محور اصلی و 294 کیلومتر محور فرعی

بکار گیری 36 دستگاه و تجهیزات برف روبی

کد خبر : 108649 2 بهمن 1400
پ

عین الله طالبی از بکار گیری ۳۶ دستگاه و ادوات شامل ۱۴ لودر، چهار گریدر، چهار تراکتور ، دو بابکت و ۸ برف روب در برف روبی و یخ زدایی دو روز گذشته شهرستان سوادکوه خبر داد، و تصریح کرد: با این ادوات ۶۰ کلیومتر از محور اصلی و ۲۹۴ کلیومتر از محور فرعی که مسدود شده بود بازگشایی گردید. ‎

عین الله طالبی از بکار گیری ۳۶ دستگاه و ادوات شامل ۱۴ لودر، چهار گریدر، چهار تراکتور ، دو بابکت و ۸ برف روب در برف روبی و یخ زدایی دو روز گذشته شهرستان سوادکوه خبر داد، و تصریح کرد: با این ادوات ۶۰ کلیومتر از محور اصلی و ۲۹۴ کلیومتر از محور فرعی که مسدود شده بود بازگشایی گردید.

🔻مدیر ستادبحران شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه از مجموع ۱۷۱ روستا شهرستان مسیر ۱۱۹ روستا بابارش برف مسدود شده بود ادامه داد: با همکاری سپاه، انتظامی ، راهور، راهداری، شهرداری ها، بخشداریها، دهیاران ، خطوط لوله نفتی، هلال احمر، بخش خصوصی، بسیج سازندگی،پیشرو معادن از بامداد روز گذشته تا کنون راه دسترسی ۱۱۲ روستا بازگشایی کامل و ۷ روستا در دست اقدام است.

🔻نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه عصر روز گذشته معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران بازدید میدانی از محور سوادکوه داشتند ،عنوان کرد: خوشبختانه قطعی آب و گاز نداشتم و در ساعت اولیه  به صورت مقطعی برق چند روستا قطع که با تلاش و حضور موثر پرسنل شرکت برق مشکل حل گردید.

❇️طالبی ضمن قدر دانی از مجموعه سپاه،انتظامی ،بسیج سازندگی،پلیس راه ، راهداری، بخشداری ها، شهرداری ها، هلال احمر ،البرز مرکزی، معادن، چوب فریم ، برق،آبفا، گاز ادامه داد: با تلاش همگانی از وضعیت بحران خارج شدیم.
❇️وی به وسعت سرزمینی شهرستان سوادکوه و صعب العبور بودن مناطق اشاره کرد و گفت:در شرایط بحرانی ادوات درون شهرستان پاسخگو نیاز مندی های ۰نیست ، پرسنل شهرداری کیسه های نمک را بر دوش خود حمل کرند تا بتوانند تمام مناطق شهری را پوشش دهند .

✅وی در ادامه افزود: عملیات یخ زدایی ، برف روبی تا پاکسازی کامل معابر و نمک پاشی ادامه خواهد داشت،  همچنین لازم به توضیح است که تعدادی از روستاها در ارتفاعات خالی از سکنه بوده و در این شرایط بازگشایی مناطق فاقد جمعیت در دستور کار قرار ندارد.

🔰وی اظهار داشت طی دو روز گذشته به مسافران در راه مانده اسکان داده شد و بسته های پذیرایی در اختیار آنان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
پیوند ها