En امروز : 9 فروردین 1403

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

رعایت پروتکل ها و تداوم واکسیناسیون، یک ضرورت در مقابله با شیوع سویه امیکرون است

کد خبر : 108648 2 بهمن 1400فرهنگی
پ

شیرازی با اشاره به گزارش مرکز بهداشت استان در جهت تزریق 30 درصد دُز سوم واکسن کرونا در سطح استان و نقش موثر آن در جهت جلوگیری از ابتلا به سویه امیکرون خواستار اقناع سازی و اطلاع رسانی رسانه ها و فضای مجازی برای مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون جهت تزریق دُز یادآور شد. ‎

 

 

یکصد و سیزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به ریاست سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران و اعضای ستاد شهرستانی برگزار شد.

علی شیرازی، در این جلسه با اشاره به افزایش 20 درصدی مراجعین سرپایی به مراکز درمانی در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه قبل بر رعایت پروتکل ها در سطح استان تاکید کرد.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها عنوان داشت که مدیر کل آموزش پرورش و روسای دانشگاه ها باید با تشکیل قرارگاه درون سازمانی و استفاده از ظرفیت شبکه بهداشت در جهت رعایت پروتکل ها و ایجاد شرایط حداکثری برای سلامت دانش‌آموزان و دانشجویان در حیطه آموزش نهایت دقت را بعمل آورند.

شیرازی با اشاره به گزارش مرکز بهداشت استان در جهت تزریق 30 درصد دُز سوم واکسن کرونا در سطح استان و نقش موثر آن در جهت جلوگیری از ابتلا به سویه امیکرون خواستار اقناع سازی و اطلاع رسانی رسانه ها و فضای مجازی برای مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون جهت تزریق دُز یادآور شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه با اشاره به اجرای فازهای پنج گانه طرح هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید، گفت: کلیه صاحبان واحد های صنفی باید نسبت به اخذ کد QR و یا کارت واکسن از سامانه و نصب در مدخل ورودی واحد صنفی خود بنحوی که توسط خدمت گیرنده قابل رویت باشد، اقدام نمایند.

وی از شهروندان استان خواست با توجه به شیوع گسترده امیکرون در کشور عراق و ابتلا زائرین مازندران به این بیماری در آزمایشات صورت گرفته تا اطلاع ثانوی از سفر زیارتی به عتبات عالیات خودداری نموده و در صورت تشرف ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از برگزاری مراسم ولیمه اجتناب نمایند تا از ورود استان به پیک ششم کرونا جلوگیری شود.

شیرازی در پایان به تشکیل تیم های بازرسی متشکل از نمایندگان فرمانداری، صمت، بهداشت و اماکن انتظامی در جهت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و برخورد قانونی با متخلفین تاکید نمود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری