امروز : 7 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر

کد خبر : 108644 2 بهمن 1400
پ

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در روز ولادت ریحانه النبی زهرای اطهر (سلام الله علیها) پیامی تبریک صادر نمود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور، متن کامل پیام  به شرح ذیل است:

إِنَّا أَعْطَینَاکَ الْکَوْثَر

چه نیکوست گرامیداشت مقام مادر و زن در ایامی که زاد روز دخت بهترین بنده خداحضرت نبی اکرم (ص)، کوثر گران قدر قرآن، اُم ابیها و صدف پاک یازده گوهر درخشان آسمان ولایت ، حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) است.

میلاد پر برکت  بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

جایگاه و مقام زن در اسلام در تاریخ این مرز و بوم همواره والا و دارای ارزش بوده و همیشه زنان بعنوان بنیان‌های خانواده مورد تکریم و ارزش قرار دارند. تاسی و پیروی از مقام ارزشمند حضرت فاطمه زهرا (س) می‌تواند برای زنان و دختران بهترین الگو برای حرکت در خانواده و جامعه باشد.

اینجانب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، که متقارن با ولادت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به عموم مردم ایران عزیز اسلامی، خصوصا مردم شریف شهرستان نور تبریک عرض می‌نمایم. آرزوی توفیق روز افزون از خدای منان برای کلیه مردم عزیز ایران سرافراز مسئلت دارم.

علی شادمان

فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها