امروز : 10 فروردین 1403

✒به مناسبت ۲۹ دی روز هوای پاک

کد خبر : 108625 29 دی 1400
پ

در راستای اجرای طرح مازندران پاک، پاکسازی راه ها و محورهای مواصلاتی با حضور قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان ،حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان، بخشدار سلمانشهر، شهردار سلمانشهر، اعضای محترم شورای شهر سلمانشهر ، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره محیط زیست شهرستان برگزار و اجرا گردید. ‎

✔سرپرست فرمانداری گفت:تولید زباله که ناشی از فعالیت انسانها و بیشتر در مناطق شهرنشین است که امروز به یکی از مشکلات کره زمین تبدیل شده است و شهرداریها نیز مسئول رفع و دفع این زباله ها هستند ولی دفع زباله به صورت غیراصولی و بهداشتی مشکلات جبران ناپذیر زیست محیطی را به دنبال دارد که باید با برنامه ریزی مانع از انجام آن شد.

✔وی افزود: افزایش حجم زباله ها علاوه بر آلودگی زمین با هزینه های بالا برای دفع همراه بوده که با فرهنگ سازی و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا بخشی از هزینه های جمع آوری و دفن زباله حذف می شود.
✔قبادیان هدف از حرکت فرهنگی در این روز را جلب افکار عمومی خواند و اظهار کرد: در راستای بهبود وضعیت محیط زیست و جلوگیری از آلوده سازی بیشتر آن باید آموزشهای لازم جهت فرهنگ سازی به شهروندان ارائه شود امیدواریم با این حرکت  بتوانیم در سطح شهرستان گامی موثر در راستای تولید زباله کمتر و پاک نگه داشتن محیط زیست خود برداریم.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس