امروز : 1 اردیبهشت 1403

نادعلیزاده امام‌جمعه جویبار: حل شدن مشکلات مردم و شهرستان جویبار با درایت فرماندار جوان ، باانرژی و عاشق خدمت به مردم .

کد خبر : 108623 1 بهمن 1400
پ

نادعلیزاده امام‌جمعه جویبار: حل شدن مشکلات مردم و شهرستان جویبار با درایت فرماندار جوان ، باانرژی و عاشق خدمت به مردم . امام جمعه جویبارگفت : برای فرماندار جدید ، با انرژی و ارادتی که نسبت به مردم و عشق این دارد که به مردم خدمت کند ، آروزی موفقیت می نمایم . به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری، نمازجمعه اجروز با حضور کمال رستمعلی سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار ، مدیران دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم مؤمن شهرستان جویبار در محل مصلی الغدیر برگزار شد ‎

 

نادعلیزاده امام‌جمعه جویبار:
حل شدن مشکلات مردم و شهرستان جویبار با درایت فرماندار جوان ، باانرژی و عاشق خدمت به مردم .

امام جمعه جویبارگفت : برای فرماندار جدید ، با انرژی و ارادتی که نسبت به مردم و عشق این دارد که به مردم خدمت کند ، آروزی موفقیت می نمایم .

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری، آیت الله نادعلی زاده در بخشی از خطبه های امروز نمازجمعه که با حضور کمال رستمعلی سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار ، مدیران دستگاه‌های اجرایی و آحاد مردم مؤمن شهرستان جویبار در محل مصلی الغدیر برگزار شد، به ولایی و انقلابی بودن دولت سیزدهم اشاره کردوافزود: این مسندها هیچگاه پایدار نیست آنچه که می ماندرضایت مردم ، خداوند و شهدای والامقام است.

امام جمعه جویبار ضمن قدردانی از زحمات فرماندار سابق سید علی اسد افزود:
از فرماندار جدید ، جوان و مودب ما ،کمال رستمعلی که این مسؤلیت را پذیرفت تشکر و قدردانی نموده ، امید این داریم انشاا... در این مسیر و مسئولیت با انرژی و ارادتی که نسبت به مردم و عشق به خدمت دارد ، آروزی موفقیت می نمایم.

ایشان ادامه داد : شهرستان جویبار دارای مشکلاتی می باشد که مهمترین آنها در حوزه اقتصادی، جاده ، شهرک صنعتی ، آب شرب و کشاورزی بوده که امیدواریم با درایت فرماندار جدید جویبار این مشکلات مرتفع شود.

گفتنی است در پایان آیین نماز بافضیلت جمعه از زحمات سید علی اسد در طول تصدی سمت فرماندارشهرستان جویبار با اهدای لوح سپاس و هدیه توسط آیت ا... نادعلیزاده تقدیر گردید.

😷#تیتر_جویبار✅📣

@titr_jouybar

خبرهای ما را در اینستاگرام دنبال نمائید 👇👇👇👇

https://www.instagram.com/titr_jouybar‌r

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها