En امروز : 7 اردیبهشت 1403

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری عنوان کرد:

اجرای طرح ظفر ۶ در سطح ۷ شهرستان استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی

کد خبر : 108599 30 دی 1400
پ

علی شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، بیان داشت: درجهت افزایش ضریب احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی استان‌ و در راستای تداوم اجرای دستور استاندار، طرح ظفر ۶ در شهرستان های رامسر، چالوس، بابلسر، آمل، فریدونکنار، سیمرغ و گلوگاه توسط فرماندهی خدوم و پرسنل پرتلاش انتظامی استان اجرا شد. ‎

علی شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، بیان داشت: درجهت افزایش ضریب احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی استان‌ و در راستای تداوم اجرای دستور استاندار، طرح ظفر ۶ در سطح ۷ شهرستان: رامسر، چالوس، بابلسر، آمل فریدونکنار، سیمرغ و گلوگاه توسط فرماندهی خدوم و پرسنل پرتلاش انتظامی استان اجرا گردید.

وی افزود: در این طرح ۳۲۴ نفر از ماموران در ۸۰ اکیپ بکارگیری شدند که تعداد ۳۹۸ نفر از سالبان نظم و امنیت عمومی اعم از اراذل و اوباش، سارقین، مالخران، معتادین، قاچاقچیان، مجرمین فراری و... دستگیر و قریب به ۱۲ میلیارد ریال کالاهای سرقتی و قاچاق کشف و ضبط گردید.

شیرازی با اشاره به نقش سامانه هوشمند نظارتی در جهت کاهش بروز جرائم، افزود: بمنظور مقابله هوشمند با مجرمین و کشف جرائم، کنترل ترافیک و مدیریت بحران های طبیعی نصب دوربین های نظارتی در سطح ۴۱ شهر هدف استان در طی چند سال اخیر شروع شده است و تاکنون ۴۹۰ دوربین نظارتی وثبت تخلف درون شهری، ۱۵۰ دوربین برون شهری و ۴۳۸۶ دوربین نظارتی در سطح ۱۲۰۰ روستای مازندران نصب گردیده است که اگرچه کافی نیست اما گامی مثبت برای ثبات امنیت در سطح استان زرخیز مازندران محسوب می گردد.

وی از صاحبان مشاغل حساس، سازندگان و مدیران مجتمع های مسکونی، واحد‌های آموزشی، تولیدی، کارخانجات و...خواست تا با نصب دوربین و استفاده از سیستم مها درجهت حفظ امنیت محیط زندگی و کاری و جلوگیری از سرقت و بروز ناامنی اهتمام نمایند.

اشتراک گذاری