En امروز : 31 فروردین 1403

استاندار مازندران:

فرمانداران، ظرفیت های تحولی هر شهرستان را شناسایی و شکوفا کنند / تحقق توسعه؛ در گرو تحول اداری است

کد خبر : 108592 30 دی 1400فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جویبار، گفت: شهرستان ها و مناطق مختلف مازندران دارای ظرفیت ها و مزیت های منحصر بفردی است که باید در سایه نگاه تحولی و برنامه محوری، شکوفا شود. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جویبار با عنوان اینکه شعار آیت الله رییسی ما می توانیم بود که در امتداد شعار حاج قاسم سلیمانی است و شاخصه اول شهرستان جویبار دین داری این مردم است، افزود: از قدیم علمای بزرگی در این منطقه و مردم دین داری در این شهرستان حضور داشتند.

وی، سخت کوشی و پرتلاش بودن و روی پای خود ایستادن را از دیگر شاخصه های منحصربفرد مردم این دیار دانست و با بیان این که همین مهم؛ جویبار را بین المللی کرد و ورزش کشتی را در جهان اول کرد، اظهار داشت :وَضعیت فعلی این شهر در حد مردم و قهرمانان این منطقه نیست و باید به مقصد گردشگری تبدیل شود و بهترین ساحل از نظر کیفیت را این شهرستان دارد و راهبرد ۲۵ سال آینده با کمک نخبگان این شهرستان باید تدوین شود.

استاندار با اشاره به این که نامدار ترین ورزشکاران دنیا در این شهرستان باید گردهم بیایند، افزود: جوییار نباید ضعیف اداره شود و شهری که مردم شان سخت کوش هستند، ظرفیت های والا و علمای بزرگ و قهرمانان ملی و بین المللی و شهیدان والامقام دارد باید متحول شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه امروز نیازمند بازنگری اصلی حقیفی در سیستم های اداری مان هستیم و ادارات مان باید متحول و نوسازی شوند و وضعیت فعلی اداری استان پاسخگوی تحول مدیریتی و روزمرگی پاسخگوی نیازهای جوانان ما نیست، تصریح کرد :در استانداری کارگروه تحول اداری تشکیل شده است.

حسینی پور، گفت: مازندران با توجه به ظرفیت های گردشگری باید در حوزه ی اداری الکترونیک شود و مردم نباید پشت صفوف ادارات معطل شوند و اگر سیستم سنتی و کاغذی از ادارات برداشته شود فساد برچیده می شود و راه مبارزه با فساد بگیر و ببند نیست و باید شفافیت در مبارزه با فساد صورت گیرد و جوانان در پروژه های مهم جویبار باید مشارکت کنند .

وی ابراز کرد :از طریق شفافیت مصمم هستیم با هرگونه فساد اداری برخورد کنیم، بر سر منافع مردم با احدی تعارف نداریم و شخصا در برخورد با خاطیان در ادارات ورود می کنیم و اگر مردم پای صحنه بیایند مبارزه با فساد میسر خواهد شد. بخشی از مشکلات توسعه ای استان مربوط به مبارزه با فساد است .

وی افزود : جویبار در منتهی الیه روستاها وجود دارد تنها مختص به شهر نیست و برای اقتصاد روستا برنامه مشخصی داریم و بانک ها را برای تحقق این مهم پای کار آوردیم و از دانشگاهها تفاضا کردیم پای کار بیایند و از جمعیت ۴۵ درصدی روستاها برای توسعه اقتصاد روستا باید بهره لازم ببریم.

حسینی پور، یادآور شد :بزرگان شهرستان جویبار پیش قدم شوند تا بتوانیم واگرایی را کنار بگذاریم و همدل و یکدل بشویم و منافع فردی را کنار بگذاریم و به منافع جمعی بپردازیم تا جویبار به یک شهرستان مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار گفت: با مدیرعامل بانک پاسارگاد مذاکره کردیم بابت ورزش کشتی در شهرستان جویبار و احداث موزه کشتی که در آینده نزدیک در این شهرستان آغاز خواهد شد و از همه ورزشکاران قهرمانان جویباری می بایست تجلیل شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری