امروز : 10 فروردین 1403

گزارش تصویری:

بازدید فرماندار مرکز استان از نیروگاه زباله‌سوز ساری

کد خبر : 108587 30 دی 1400
پ

نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران با همراهی شعبانی ریاست شورای اسلامی شهر ساری و مدیران شهرداری ساری از روند پیشرفت پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری بازدید بعمل آورد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت با همراهی شعبانی ریاست شورای اسلامی شهر ساری و مدیران شهرداری ساری از روند پیشرفت پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری بازدید بعمل آورد.

فرماندار شهرستان ساری در این بازدید با تاکید بر اینکه اولویت ما در امر عمرانی ساماندهی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: پروژه‌های زیست محیطی و مدیریت پسماند از اولیت‌های دولت در استان‌های شمالی است و باید با بهره‌مندی این شرایط و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت تکمیل این پروژه کلان شهرستان اقدام شود.

وی با بیان اینکه پایش، بررسی و پیگیری روزانه پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد:  قطعا این مجموعه و تکنولوژی بکار رفته در آن می‌تواند گامی بزرگی برای پیشگیری از آلاینده‌های زیست‌محیطی و تضمین سلامت مردم شهرستان ساری باشد.

گفتنی است در این بازدید مدیران پروژه، آخرین گزارش از روند پیشرفت و اجرای ساخت این نیروگاه را به فرماندار مرکز استان مازندران ارائه دادند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها