En امروز : 28 فروردین 1403

استاندار مازندران:

شکوفایی مازندران، با مدیران جوان، باتجربه و شایسته رقم می خورد / در مورد منافع مشترک مازندران و افق های روشن آینده باید همصدا باشیم

کد خبر : 108571 29 دی 1400فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهشهر، گفت: ظرفیت های مازندران با مدیران جوان، با تجربه و در سایه همصدایی و هم افزایی شکوفا می شود. ‎

سید محمود حسینی پور در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهشهر یادآور شد: شهر ستان بهشهر در پرونده دفاع مقدس علاوه بر سرداران شهید شاخصی همچون ییلاقی ها و ابو عمارها، ۸۰۰ شهید دارد که این افتخارات به نام سرداران و حماسه آفرینان بهشهری در تاریخ ثبت شد .

استاندار مازندران در سخنان خود بابیان اینکه کشور ما در جهان از همه لحاظ برای کشورهای دنیا شناخته است و صاحب عزت و وجاهت است، گفت :ما در همه مقولات، قدرت بزرگ منطقه هستیم جز مقوله اقتصاد، چرا چون فرماندهی اقتصاد بدست دولت ها بود و به دست ولی فقیه نبود.

حسینی پور، ادامه داد: بی گمان؛ آخرین سنگر هم در سایه مجاهدت فرزندان غیور و صاحب ایده و تفکر این مرز و بوم فتح خواهد شد، با فتح سنگر اقتصاد، عزت مندانه و بدون اینکه در مقابل ابر قدرتها زانو بزنیم، کام مردم را شیرین و پرحلاوت خواهیم نمود.

وی گفت: ما در انتصاب فرمانداران؛ از ترکیب جوانان و افراد باتجربه استفاده می کنیم و فرماندار جدید بهشهر در همین تعریف می گنجد.

حسینی پور اظهار داشت: نگاه ما این نیست که اگر دولتی تغییر کرد مدیران همه باید عوض شوند بلکه از بعضی از مدیران که از نگاه تکلیف خوب عمل کردند و از نگاه مردم خوشنام هستند، استفاده خواهیم کرد .

وی تصریح کرد: مهم اینست که مردم نسبت به ما چه قضاوتی خواهند کرد، چرا که عملکرد بعضی از مسئولین کاری می کند که مردم کاملا از مدیر خود ناراضی باشند .

استاندار مازندران، گفت: ما در بهشهر فرصت های مغتنمی داریم که فرماندار ما بعنوان نماینده عالی دولت باتشکیل کارگروه و استفاده از افراد خبره و کارشناسان تحصیل کرده از این فرصت ها و مزیت ها بهترین بهره را باید ببرد.

وی با بیان این که بندر امیر آباد بی بدیل ترین فرصت است که در جغرافیای این شهرستان دارد، افزود: ما باید در توسعه این بندر مهم تلاش کنیم و رابطه خود را با کشورهای اوراسیا حفظ و تقویت نماییم.

حسینی پور این ظرفیت را در مازندران بی بدیل دانست و یادآور شد: با وجود این بندر چرا ما باید بی کار داشته باشیم اگر کریدور شمال و جنوب راه اندازی شود می توانیم با کل جهان رابطه برقرار کنیم و به سمت بازارهای هدف گام برداریم و توسعه صادرات را محصولات استان را به عنوان یک فرصت بزرگ اقتصادی جدی بگیریم.

وی تحقق منطقه آزاد مازندران را مسئله ای مهم و در محور برنامه های اقتصادی و استانداری عنوان کرد و ادامه داد: با ایستادگی مردم ایران در مقابل تحریم ها، دشمن غدار تسلیم مردم خواهد شد و با برداشتن تحریم؛ دخایر مهم کشور ایران از جمله نفت و گاز مورد توجه دنیا قرار خواهد گرفت.

استاندار، از کشاورزی و بستر مناسب روستایی و اقتصاد مولد روستاها، شهرک صنعتی سردار سلیمانی، زیبایی ها و مواهب خدادادی از جمله شبه جزیره میانکاله به عنوان فرصت های مهم ایت شهرستان یاد کرد و گفت: شهرستان بهشهر سرشار از ظرفیت های بزرگ است که باید بالفعل شود و با وجود شهرک صنعتی 1000 هکتاری می تواند به قطب صنعتی تبدیل گردد.

استاندار با اشاره به این که بهره گیری از توان و فکر و نیوری جوانان مهم تریت فرصت شکوفایی برای مازندران است، افزود: در مورد منافع مشترک مازندران و افق های روشن آینده باید همصدا باشیم.

حسینی پور تصریح کرد: میز تولید فکر اجرایی شهرستان بهشهر توسط مدیران اجرایی این شهرستان راه اندازی شود، بازگشت به روحیه جهاد و شهادت و به میدان آمدن جوانان و نخبگان دانشگاهی را فرماندار جدید با جدیت دنبال کند.

حسینی پور در پایان سخنانش تاکید کرد: فرماندار والی شهر است و همه موظف هستند در امور مختلف شهرستان و بویژه مسایل اجرایی هم صدا با فرماندار باشند.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های هادی خنجری در دوره تصدی سمت فرمانداری بهشهر، علی اصغر میرزایی به عنوان سرپرست فرمانداری بهشهر معرفی شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری