امروز : 9 فروردین 1403

اخبار

کد خبر : 108555 29 دی 1400
پ

✒مراسم استقبال و تقدیر از سر کار خانم نغمه بیرقیان با حضور قبادیان سرپرست فرمانداری شهرستان ،حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان عباس آباد، بخشدار سلمانشهر ، شهردارسلمانشهر ، ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان،اعضای محترم شورای شهر مردم شهر سلمانشهر در سالن کشاورزی سلمانشهر برگزار گردید. ‎

✔مراسم استقبال از این ورزشکار با اخلاق با حضور در مزار شهدای خوش نام سلمانشهر برگزار و پس از عطر افشانی مزار شهدا گران قدر، مراسم تقدیر از این قهرمان ساواته آسیاد در سالن کشاورزی سلمانشهر برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا حجه الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان عباس آباد در سخنانی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا که امنیت کشور را با نثار جان خود تامین کرده اند عنوان نمودند اگر امروز شاهد حضور بانوان عزیز مان در حوزه های مختلف اجتماعی ، ورزشی و ... هستیم حاصل همین جان فشانی هاست. در ادامه نیز با اشاره به کسب مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی این بانوی ورزشکار توفیق ایشان در میادین بین المللی دیگر از جمله المپیک ٢٠٢٤ را از خدای متعال مسئلت نمودند

✔قبادیان سرپرست فرمانداری نیز در مراسم تقدیر از قهرمان ساواته آسیا اشاره نمود:خانم بیرقیان توانست با درخشش در مسابقات آسیایی مایه افتخار و شادمانی مردم کل کشور استان ،شهرستان و بویژه سلمانشهر شود، این قهرمان ارزنده جدا از قهرمانی با حضور در مزار شهدای شهرش نشان داد مرام پهلوانی نیز زیبنده اوست.
 
✔وی ضمن تقدیر از تلاش ورزشکاران شهرستان قهرمانی امثال سر کار خانم نغمه بیرقیان
را موجب حضور بیشتر جوانان در حوزه ورزش قهرمانی دانسته و با توجه به بحث توجه به حوزه نظام سلامت خواهان توجه بیشتر مسئولان، خیرین و معتمدین به حوزه ورزشی شد.

✔در پایان این مراسم با اهدای دسته گل ، لوح تقدیر و جوایز نفیس از سوی مسئولان از این ورزشکار جوان شهرستان سلمانشهر تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس