امروز : 6 اردیبهشت 1403

✒جلسه کارگروه ارتقاء وضیعت امور اجتماعی ، فرهنگی و سلامت شهرستان عباس آباد

کد خبر : 108554 28 دی 1400
پ

به ریاست آهنگریان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  فرمانداری شهرستان عباس آباد و با حضور سایر دستگاههای عضو کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری منعقد پس از تبادل نظرات و پیشنهادات مراتب به شرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید. ‎

✔📕 با امعان نظر به تعیین محله های امرجکلا در عباس آباد، جمشید آباد در سلمانشهر و خوشامیان در کلارآباد به عنوان محله های هدف کم برخوردار مقرر شد ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هماهنگی لازم را برای استفاده از ظرفیت پایگاههای بسیج محلات مذبور به منظور استقرار مرکز ارائه خدمات بیمه‌ای با اداره بیمه سلامت شهرستان معمول نماید.
✔📕 با توجه به کمبود نیروی انسانی در مجموعه بیمه سلامت شهرستان مقرر گردید شهرداری‌های سه‌گانه همکاری لازم را برای در اختیار قرار دادن یک نفر نیرو به اداره بیمه سلامت به منظور مساعدت و مشارکت در اجرای طرح بیمه همگانی و اقشار آسیب پذیر و فاقد بیمه در مناطق کم برخوردار شهری (مناطق هدف) معمول نماید.
✔📕 همچنین در حوزه های روستایی نیز بخشداران و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای همکاری دهیاران و بهورزان تابعه با اداره بیمه سلامت  هماهنگی لازم را بعمل آورند.
✔📕 مقرر شد به منظور آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان ویژه جامعه هدف، اداره بیمه سلامت با مددگیری از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تولید محتوی با مضامین مرتبط و نشر حداکثری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شهرستان اقدام لازم را معمول نماید.
✔📕 با امعان نظر به اظهار  آمار واحد اورژانس اجتماعی در خصوص تعدد خدمات ارائه شده به خانواده های آسیب پذیر در محله کم‌برخوردار جمشید آباد سلمانشهر و تاکیدات صورت گرفته و نظر جمعی اعضای کارگروه در جلسه مقرر گردید محله جمشید آباد سلمانشهر نیز به عنوان محله هدف (آسیب پذیر) در طرح  گنجانده و برای نهایی شدن آن مراتب به اداره کل اجتماعی استانداری مازندران منعکس گردد.
✔📕 مقرر شد برنامه بازدید از محله های کم برخوردار و آسیب‌پذیر توسط اعضای کارگروه با هماهنگی و تعیین وقت قبلی توسط واحد اجتماعی فرمانداری برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی گردد.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس