En امروز : 6 اردیبهشت 1403

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام اسفندیاری

کد خبر : 108411 23 دی 1400فرهنگی
پ

استاندار مازندران در پی رحلت اسوه صبر و استقامت، زنده یاد حاج مهدی اسفندیاری پدر معظم پاسدار شهید سهراب و بسیجی شهید سعید اسفندیاری، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل پیام مقام عالی دولت در استان بشرح ذیل است:

                               انالله و انا الیه راجعون  

رحلت اسوه صبر و استقامت، مرحوم حاج مهدی اسفندیاری پدر معظم پاسدار شهید سهراب و بسیجی شهید سعید اسفندیاری، موجب تألم و تأثر اینجانب شد.

والدین معظم شهدای گرانقدر ما پس از هجرت فرزندان خود پرچم عشق و ارادت به انقلاب و آرمان های امام راحل را در سایه سار پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) بدوش گرفتند و لحظه ای در راستای تقویت عزت، اقتدار و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه و آرمان شهدای عزیز خویش فاصله نگرفتند.

هیچ قلم و نگارنده ای نمی تواند به جادوی کلمات، محتوای عظیم و بلند ایستادگی و صبوری این مادران و پدران دوران ساز را آنچنان که بوده اند و آنچه را که به یادگار گذاشتند به تصویر بکشد. 

اینجانب درگذشت آن اسوه ایثارگری، زنده یاد حاج مهدی اسفندیاری، پدر معظم و  گرامی پاسدار شهید  سهراب  و  بسیجی  شهید سعید اسفندیاری را محضر خانواده گرانقدر آن شهدای عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم شریف مازندران به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان میاندورود، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال؛ برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان طول عمر با عزت و صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. سید سید محمود حسینی پور 

اشتراک گذاری