En امروز : 24 مرداد 1401

استاندار مازندران در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

نقش سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سازمانی حاکمیتی و اثرگذار باید تقویت شود

کد خبر : 108299 22 دی 1400فرهنگی
پ

سید محمود حسینی پور در دیدار حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به نقش اثرگذار و مهم این سازمان در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سازمانی حاکمیتی و اثرگذار باید تقویت شود. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در دیدار حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با عنوان اینکه با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استانی مانند مازندران که از مواهب طبیعی فراوانی برخوردار است نباید محروم باشد، گفت: باید همه ظرفیت ها و مزیت های مازندارن در جهت تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در راستای برخورداری مردم این سامان ولایتمدار بکار گرفته شود.

استاندار، خاطرنشان کرد: به این نتیجه رسیدیم از دریا و جنگل بهره مندی های لازم را ببریم لیکن اگر گفته می شود مازندران مقصد گردشگری است به معنای آزادسازی بی و حد مرز نیست، بلکه مقصد گردشگری یعنی محیطی آرام برای رفاه خانواده ها که در شمار سیاست ها و برنامه های محوری برای بهره مندی مردم و شکوفایی اقتصادی است.

نماینده عالی دولت در مازندران، تصریح کرد: با نگاه فعال کردن تکنولوژی بسمت گردشگری می رویم که این مهم باید همراه و متصل به بسته های فرهنگی و اعتقادی اسلامی باشد که در این حوزه نیازمند کمک سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از جایگاه مهمی برخوردار است و باید در راس همه دستگاههای اجرایی به لحاظ ساختاری از منظر سیاست های کلی نظام، نقش فعال خود را ایفا و جایگاه حساس و موثر خود را تقویت نماید.

حسینی پور، افزود: سازوکارهایی در دستگاه های دولتی می بایست تدوین شود تا شاهد کاهش ناهنجاری های موجود در ساختار دستگاه های اداری باشیم و از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا می توان بهره برد.

سید محمود حسینی پور، یادآور شد: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی جایگاه حاکمیتی است لذا این موضوع زمانی محقق می‌شود که توانمند سازی جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی با تشکیل کارگروهی محقق شود و نقاط ضعف، قوت و نقش سازمان تبلیغات در این راستا بررسی گردد.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید نقش فعال و اثرگذار خود را تقویت کند، هرچند در شرایط کنونی هم این سازمان از اثربخشی لازم برخوردار است اما این کنشگری باید تقویت شود.

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند با توجه به جایگاه حاکمیتی در حوزه های مختلف مدیریتی دارای نقش باشد و امیدواریم بتوانیم کمک کنیم این سازمان یک نهاد قدرتمند و سازمانی که به طور حقیقی در حوزه عمومی تاثیرگذار باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری