امروز : 8 اردیبهشت 1403

جلسه هم اندیشی اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با مدیر کل امور زنان و خانواده

کد خبر : 108268 18 دی 1400
پ

نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان با مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری 15 دی ماه در محل استانداری مازندران برگزار شد. بررسی مسائل قرآنی و فرهنگی در جامعه علی الخصوص بین بانوان و دختران جوان بمنظور ارائه راهکارهای اجرایی برای رفع آسیب های موجود در این حوزه، از محورهای اصلی این نشست هم اندیشی بود . ‎

 

نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان با مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری 15 دی ماه در محل استانداری مازندران برگزار شد. بررسی مسائل اولویت دار قرآنی و فرهنگی در جامعه علی الخصوص بین بانوان و دختران جوان بمنظور ارائه راهکارهای اجرایی برای رفع آسیب های موجود در این حوزه، از محورهای اصلی این نشست هم اندیشی بود .

مدیرکل مدیرکل امور زنان و خانواده در این نشست اظهار کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت های اندیشه ورز بانوان قرآنی در استان بتوانیم فرهنگ قرآنی را در میان جامعه بانوان و دیگر آحاد ملت تعمیق و گسترش داده و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی گام‌های موثری برداریم. در این نشست هر یک از اعضا ضمن تشریح فعالیتهای این هیئت، به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل فرهنگی و قرآنی استان پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها