امروز : 10 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه هماهنگی ستاد خدمات تسهیلات سفر به ریاست اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر برگزار شد

کد خبر : 107972 9 دی 1400
پ

جلسه هماهنگی ستاد خدمات تسهیلات سفر به ریاست اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر و با حضور معاون فرماندار و رئیس ادارات مربوطه و اعضاء کار گروه در محل سالن جلسات فرمانداری بابلسر برگزار شد ‎

 

جلسه هماهنگی ستاد خدمات تسهیلات سفر به ریاست اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر و با حضور معاون فرماندار و رئیس ادارات مربوطه و اعضاء کار گروه در محل سالن جلسات فرمانداری بابلسر برگزار شد.

حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد بر خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مسافرین عزیز تاکید کرده ابراز داشتند.

فرماندار اشاره کرد: اجرای طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر ویژه نوروزی ۱۴۰۱ را هدف برگزاری این جلسه خواند و بر نظارت جدی مسئولین دستگاههای مختلف در موضوع ارائه خدمات سفر تاکید نمود .
فرماندار جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان ،کمیته های مربوطه باید براساس وظایف تعیین شده در قالب قوانین و مقررات با تعامل و همکاری با دستگاههای اجرایی شهرستان جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی تلاش نمایند. تا به این ترتیب خدمات خوب و شایسته ای به مسافران و میهمانان نوروزی ارائه گردد.

در ادامه اعضاء به بیان نظرات و دیدگاههای خود جهت ارائه خدمات تسهیلات سفر پرداختند و پس از تبادل نظر بین اعضاء تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها