En امروز : 10 فروردین 1403

تبریک استاندار مازندران بمناسبت روز مجلس

کد خبر : 107367 10 آذر 1400فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور در پیامی فرا رسیدن دهم آذر، روز مجلس را به نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت گفت. ‎

متن این پیام بدین شرح است:

                                     بسم الله الرحمن الرحیم
مجلس شورای اسلامی، نهادی برآمده از دل ملت، مظهر اراده ملی و نماد بی‌بدیل مردم‍سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.
این نهاد مردمی که با تدوین، انتظام بخشیدن و تصویب قوانین در بخش های مختلف و نظارت عالیه بر شئون مملکتی، نقش والای تقنینی و نظارتی خود را در جهت تعالی کشور و سعادت مردم ایران اسلامی ایفا می نماید، در بیانات مقام معظم رهبری «خانه واقعی ملت» نام گرفته است و همواره در راس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
دهم آذر، سالروز شهادت مجاهد عالم آیت‌الله سید حسن مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از تلاش های نمایندگان مشفق، خدوم و دلسوز مردم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کنیم.
در این مجال؛ ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس، فرارسیدن روز مجلس را به همه نمایندگان پرتلاش مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال و در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر ( عج) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در راستای صیانت از حقوق ملت بزرگوار ایران اسلامی، موفق و پیروز باشید.
رجاء واثق دارم که با اتحاد، همدلی و نگاه مشترک به منافع استان در سراسر مازندران و تعامل همه ارکان قدرت خاصه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در استان، برنامه های توسعه ای و تحولی در حوزه های اجرایی به ثمر خواهد نشست.
سید محمود حسینی پور
استاندار مازندران

اشتراک گذاری