En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار: جریان انقلاب، در مقاطع سخت کشور به میدان آمده است / به ظرفیت نخبگان داخل نظام امیدوار هستیم / تدوین سند راهبردی توسعه استان براساس بیانیه گام دوم انقلاب

کد خبر : 107337 10 آذر 1400فرهنگی
پ

استاندار مازندران، گفت: امروز شاهد اقتدار جوانان انقلابی در حوزه‌های نظامی، موشکی و هسته‌ای هستیم که با فرمان ولی زمان و در سایه مدیریت انقلابی و اسلامی، زمینه ساز عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند. ‎

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در دیدار با فعالان ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران، ضمن تقدیر از حاضران به‌ خاطر بیان مطالب و مباحث متنوع توسعه‌ای استان، اظهار کرد: واقعیت امر این است که جریان انقلابی در انقلاب اسلامی مظلوم واقع شده است.

وی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، جریان انقلاب در مقاطع سختی به‌میدان آمده و در موقعیت های خطیر، با نجابت جای خود را به کسانی دیگر داده‌ است. انقلابیون و کسانی که با تفکر انقلابی زیست می کنند، اهل روزهای سخت هستتند و این موضوع مکررا در تاریخ اسلام به اثبات رسیده است.

حسینی پور ادامه داد: جریانات غرب‌گرا به اسم تحریم، جریان و سناریویی ترسیم کردند که مردم را نسبت به اصل انقلاب ناامیدکنند، در حالی که مقام معظم رهبری بارها نسبت به این موضوع هشدار دارند.

استاندار مازندران افزود: امروز با توجه به مسائل کشور و استان، ایجاد تعهد و همدلی برادرانه، وحدت کلمه و اتحاد تنها راه برون‌رفت ما از این شرایط است.

این مسئول تاکید کرد: باید توجه کنیم که در مقابل شهدا و مردم و امام شهدا، نه تنها در آخرت بلکه باید در همین دنیا پاسخگو باشیم.

وی یادآور شد: امروز شاهد اقتدار جوانان انقلابی در حوزه‌های نظامی، موشکی و هسته‌ای هستیم که با فرمان ولی زمان و در سایه مدیریت انقلابی و اسلامی، زمینه ساز عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند.

حسینی پور ادامه داد: این توان بچه‌های انقلابی بود که با دل سپردن به مقام معظم رهبری شبانه‌روز تلاش کردند و در حال حاضر دشمن نمی‌تواند به ما نگاه چپ کند، به طوریکه امریکایی‌ها به منطقه آمده بودند که جشن پیروزی بگیرند، اما امروز وسایل خود را جمع کرده و با خفت در حال رفتن و ترک منطقه هستند.

استاندار مازندران یادآور شد: آیا ما این ظرفیت و فکر را نداریم که قله اقتصاد را در کشور فتح کرده و مردم را به آسایش و آرامش فکری برسانیم؟ حتما داریم، من از همه مردم همیشه در صحنه‌ی مازندران و شماهایی که توانستید با افتخار ۶۱ درصد مشارکت مردم مازندران در انتخابات را در شرایطی که در برخی از حوزه‌ها ما شاهد مشارکت نسبتا پایین بودیم، کسب کرده و افتخار بزرگی را برای کشور رقم بزنید، توقع دارم مسیر توسعه اقتصادی مازندران و کشور را شتابان کنید.

استاندار مازندران عنوان کرد: نگرانی جبهه استکبار از توانمندی ایران یک روزه نیست، نیروهای مقاومت خودشان را نشان دادند و دشمن تسلیم شد، آن چیزی که به آن امیدوار هستیم تکیه به نیروهای نخبه درون نظام است که اخیرا مقام معظم رهبری مباحث مهمی در این حوزه مطرح فرموده است.

این مسئول با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، سند راهبردی و طرح آمایش استان با نخبگانی که بسیار جدی این گام دوم را مطالعه کردند همراه هستیم، اضافه کرد: ما سند راهبردی توسعه استان را براساس گام دوم تنظیم می کنیم و از توان کسانی که میخواهند کمک کنند بهره خواهیم برد.

در آغاز این نشست، برخی از اعضای فعال ستاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی، به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود با هدف توسعه اقتصادی و اجتماعی استان مازندران پرداختند و دغدغه‌ها و پیشنهادات خود در این خصوص را بیان نمودند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری