امروز : 7 اردیبهشت 1403

معاون هماهنگی امور عمرانی خبر داد :

تامین اعتبار احداث پست برق 20/63 کیلو ولت شهرک صنعتی محمودآباد

کد خبر : 107328 9 آذر 1400
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد : فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری محمودآباد از تامین اعتبار ۴۵0 میلیارد ریالی پست برق 20/63 کیلو ولت شهرک صنعتی تشبندان خبرداد. ‎

جمال فاضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان محمودآباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : در شهرک صنعتی تشبندان، ۲۵ شرکت آماده بهره برداری برای فعالیت و اشتغال زایی هستند که برق ندارند.

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی دارای قرداد ، فقط ۸۰ شرکت فعال می باشند افزود : در این ۸۰ واحد تولیدی ، تنها ۱۶ مگاوات برق مصرف می شود و ۳۰ مگاوات برق فروخته شد.

جمال فاضلی بیان کرد : اعتبار ۴۵0 میلیارد ریالی پست برق 20/63 کیلو ولت شهرک صنعتی تشبندان پس از ۱۰ سال با پیگیری نماینده محترم مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان تامین شده و در حال تحقق می باشد.  

فاضلی با اشاره به اینکه 150 میلیارد ریال این اعتبار برای سال ۱۴۰۱ و ۳۰0 میلیارد ریال آن برای سال جاری است، ذکر کرد : باید ۶۰ درصد از اعتبار را شهرک صنعتی استان و ۴۰ درصد آن را برق منطقه ای استان تامین نمایند.

وی در پایان، این پروژه را یک اتفاق بسیار مبارک برای شهرستان دانست و ادامه داد : در این پروژه بحث اشتغال زایی، اشتغال پایدار و تولید سرمایه ملّی مطرح است که تا سال ۱۴۰۱ صورت خواهد پذیرفت و زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر در هفته ی گذشته از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان ، تحویل برق منطقه‌ای غرب مازندران شده است.

اشتراک گذاری