En امروز : 5 اردیبهشت 1403

رازجویان: به دستور استاندار، حل معضل ترافیک استان در دستور کار قرار گرفت

کد خبر : 107258 6 آذر 1400فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: با تاکید استاندار مازندارن مبنی بر حل مشکلات اساسی استان، رفع مسایل و گره های ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مهدی رازجویان در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به این که استاندار مازندارن بر تهیه 5 طرح اولویت دار برای حل مشکلات اساسی استان تاکید کرده اند، گفت: مقام عالی دولت در مازندران، ترافیک را از جمله مشکلاتی عنوان کرد که مردم استان و گردشگران از آن رنج می برند.

وی با بیان این که مازندران بعنوان استان برتر در کاهش تصادفات و فوتی ها در سطح کشور براساس گزارش پلیس راهور و ستاد ناجا کشور شناخته شده است، افزود: مازندران به عنوان کانون توجه گردشگران باید به لحاظ ترافیکی در شرایط مطلوبی باشد و نباید شاهد توقف های طولانی در محورهای مواصلاتی باشیم.

معاون عمرانی استاندار، بیان داشت: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و مهار شدن ویروس کرونا می بایست اقداماتی را در این راستا در محورهای مواصلاتی و محورهای بین شهری صورت دهیم که این جلسه حسب دستور استاندار محترم برگزار و معضلات ترافیکی احصا و راهکارهای مرتبط در این راستا با هماهنگی دستگاه های اجرایی در جلسات آتی مطرح و بررسی می شود تا با صدور دستورات لازم توسط استاندار محترم شاهد کاهش ترافیک و سردرگمی مردم باشیم. 

اشتراک گذاری