امروز : 31 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

فرماندار شهرستان بابلسر طی پیامی هفته بسیج و آغاز این هفته را به تمامی مردم و بسیجیان تبریک گفت

کد خبر : 107056 29 آبان 1400
پ

ضمن درود وسلام به ساحت مقدس همه شهدا ، فرارسیدن هفته بسیج را به مردم مومن و خواهران و برادران بسیجی شهرستان بابلسر تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر طی پیامی هفته بسیج و آغاز این هفته را به تمامی مردم و بسیجیان تبریک گفت

متن پیام بدین شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم


بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. «امام خمینی (ره)»

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و برگرفته از مکتب فکری معمار کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی(ره) است.

ورود این‌ نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها متضمن تداوم و توسعه ایران اسلامی است.

بسیجیان مخلص و فداکار همزمان با شیوع کرونا پا به میدان مبارزه با این ویروس گذاشته و در تامین سلامت و معیشت مردم شریف از هیچ کوششی فروگذار نبودند و با قوت هر‌چه بیشتر این مسیر را تا پایان‌پذیری کرونا ادامه خواهند داد..

امروز تمام ظرفیت کشور و همه مسئولان با رویکرد و روحیه بسیجی در مقابل ترفندها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و در جهت رفاه و خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب تلاش مضاعف می‌کنند.

ضمن درود وسلام به ساحت مقدس همه شهدا ، فرارسیدن
هفته بسیج را به مردم مومن و خواهران و برادران بسیجی شهرستان بابلسر تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.


اسماعیل حسن‌زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
پیوند ها