امروز : 7 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر

کد خبر : 106681 8 آبان 1400
پ

جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر برگزار شد ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر و با دکتر باقرزاده نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی،محمودی چراتی معاون سیاسی فرماندار،احمد واثق نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار،صیادیان شهردار بابلسر،شوراهای اسلامی شهرهای بابلسر،هادیشهر و بهنمیر و مدیران ادارات و دستگاهها در سالن جلسات مجتمع آموزشی و رفاهی شهید عظیمی بهزیستی برگزار شد.

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه بااشاره به هفته پدافند غیرعامل و اهمیت آن گفت : موارد در قالب دستور العمل وبر اساس وظایف ،به همه  ادارات و دستگاهها ابلاغ شد.

حسن زاده گفت: همه مدیران در جهت افزایش ضریب امنیت و کاهش آسیب ادارات تلاش کنند.

فرماندار بابلسر با تاکید برحضور و فعالیت مستمر مدیران ادارات و دستگاهها تا زمانی که مسئولیت بر عهده آنهاست بیان داشت:مدیران بعنوان خدمتگزاران مردم در جهت پیگیری مطالبات و رفع مشکلاتشان در چارچوب قانون تلاش کنند.

وی همچنین گفت مردم صاحبان اصلی و سرمایه های این نظام هستند و مدیران موظفند خدمات مناسب ارائه دهند تا منافع مردم حفظ و رضایمندی آنان جلب شود.

حسن زاده با اشاره به شرایط اقتصادی و بیماری کرونا در کشور ازاقدامات ثمن ها و خیرین بابت تامین اقلام بهداشتی ، کمک به معیشت نیازمندان و تامین گوشی هوشمند برای دانش آموزان قدردانی کرد.

از دیگر موارد ذکر شده توسط فرماندارشهرستان بابلسر در جلسه شورای اداری شهرستان به شرح ذیل است:

-تمهیدات لازم برای مدارس در جهت دستورالعمل احتمالی مبنی بر حضور دانش آموزان در مدارس

-تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع و ابتلا به کرونا

-تاکید بر پیگیری اعتبارات

-ساماندهی و پاکسازی حریم راهها

- نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری از افراد سودجو

- ممانعت جدی از ساخت و ساز غیر مجاز

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها