امروز : 1 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بابلسر

کد خبر : 106626 4 آبان 1400
پ

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست حسن‌زاده فرماندار بابلسر و با حضور بخشداران، رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان و سایر اعضاء کارگروه و مدیران واحدهای تولیدی در محل سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار گردید. ‎

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به ریاست حسن‌زاده فرماندار بابلسر و با حضور بخشداران، رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان و سایر اعضاء کارگروه و مدیران واحدهای تولیدی در محل سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار گردید.

 

فرماندار از رونق تولید و افزایش اشتغال را جزء برنامه های اولویت دار این کارگروه دانست، اعضای ستاد رفع موانع تولید، زمینه سازی  فراهم نمودن شرایط برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید می باشد و همه باید در راستای تحقق آن تلاش نمایند.فرماندار حسن‌زاده اشاره به امسال سال ۱۴۰۰ رفع موانع تولید، تداوم سیاست های اقتصادی مسئولان برای رفع موانع تولید را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد، همواره در مسائل بین دستگاههای دولتی و واحدهای تولیدی حامی و پشتیبان بخش تولید بوده و خواهم بود.


وی همچنین توجه به رفع زیر ساختهای واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاههای مربوطه گفت، دستگاههای دولتی باید از بخش خصوصی در این عرصه به صورت جدی حمایت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عمده مشکلات اکثر واحدهای صنعتی تولیدی در حوزه های برق ، گاز ، امور بانکی و زمین میباشد از دستگاههای اجرایی خواست نهایت همکاری، هماهنگی و مساعدت

 

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها