En امروز : 6 اردیبهشت 1403

در پنجمین روز هفته ملی کودک؛

با حضور مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری، آسمان نمای نجوم کانون پرورش فکری در ساری افتتاح شد

کد خبر : 106420 22 مهر 1400فرهنگی
پ

هم‌زمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک، آسمان نمای نجوم کانون پرورش فکری در ساری با حضور مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران افتتاح شد. ‎

علی رجبی وندچالی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در آیین افتتاح این آسمان نما که در مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری برگزار شد با تبریک هفته ملی کودک و تقدیر از اهتمام مدیر کل کانون مازندران و همکارانش در برگزاری ویژه برنامه‌های این هفته و افتتاح پروژه‌های کانون، گفت: پایه و اساس توسعه و تحول در آموزش متجلی است و بهترین و موثرترین آموزش در دوران کودکی معنا پیدا می کند.

علی رجبی به جایگاه مهم کانون در این حوزه اشاره کرد و افزود: آموزش در کانون منجر به تحول و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان می شود و آینده کشور را تضمین می کند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه: «هرچه در این خصوص هزینه کنیم، کم کار کرده‎ایم» تاکید کرد: آینده به دست کودکان ونوجوانان امروز رقم خواهد خورد؛ بر همین اساس تربیت امروز آنان حایز اهمیت است.

مدیر کل کانون مازندران هم در این آیین گفت:  آسمان نمای ثابت مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات متوازن استانی و ملی  بابت خرید سازه و تجهیزات به مساحت ۴۰ متر مربع در این مرکز ساخته شد که ظرفیت ۱۷ صندلی vip آسمان نمای نجوم  را داراست و به همراه دستگاه پخش دیجیتال با کیفیت hd  ارایه خدمات به علاقه‌مندان و محققان در آن صورت می گیرد. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری