En امروز : 9 فروردین 1403

استاندار مازندران: سازمان استاندارد بدنبال قانون مندی و قانون پذیری باشد

کد خبر : 106405 21 مهر 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، گفت: سازمان استاندارد می بایست به دنبال قانون مندی و قانون پذیری باشد و به سمت نظارت و سیاست گذاری برود. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست با مدیران سازمان استاندارد استان مازندران به مناسبت روز جهانی استاندارد با عنوان اینکه سازمان هایی نظیر استاندارد نقش پر رنگی در توسعه کشور دارد ولی کمتر دیده می شود، خاطرنشان کرد : هرچه ضریب اطمینان و اعتماد مصرف کننده بالاتر برود اثرات مثبت آن به تولید کننده بر می گردد.

وی افزود : سازمان استاندارد می بایست به دنبال قانون مندی و قانون پذیری باشد و به سمت نظارت و سیاست گذاری برود.

حسین زادگان، اظهار کرد : تا حدود زیادی در طول تاریخ، قانون مندی را مرحله به مرحله پذیرفتیم و به نوعی قانون مندی و قانون پذیری در جامعه نهادینه شده است .

وی تصریح کرد :بدلیل عدم کیفیت محصولات متاسفانه بازارها را از دست دادیم بطوریکه کشورهایی مثل ترکیه که زیاد توسعه یافته تر از ما نیست توانست محصولات با ‌کیفیت تر و بیشتری را در بازارهای جهانی عرضه کند.

احمد حسین زادگان، گفت :با افزایش سطح نظارت ها می بایست استانداردسازی کالاها و محصولات را توسعه و افزایش دهیم و با افزایش اعتماد و تشکل های صنفی موجبات توسعه استانداردسازی را فراهم آوریم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری