En امروز : 30 فروردین 1403

برگزاری جلسه کارگروه گندم , آرد و نان استان مازندران به ریاست حسن خیریانپور

کد خبر : 106397 21 مهر 1400
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه در حال حاضر 141 هزار تن ذخیره گندم برای استان مازندران داریم , گفت: در حال حاضر ماهانه 39 هزار تن گندم در استان مصرف می شود که مجموعا میزان یارانه پرداختی دولت در بخش آرد و نان استان مازندران سالانه مبلغ حدود 2196 میلیارد تومان برآورد می گردد و این امر ضرورت نظارت دقیق تر و مطلوب تر و جدی تر را بر نانوائیها و کارخانجات آرد اجتناب ناپذیر می نماید . ‎

 جلسه کارگروه گندم , ارد و نان استان در محل سالن شماره یک استانداری با حضور اعضا و به ریاست حسن خیریانپور , معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تشکیل شد.

در این جلسه حسن خیریانپور بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در نانوائیها تأکید و تصریح کرد : ضرورت ایجاب می نماید برای ارتقا کیفیت نان و رعایت ساعت کار و جلوگیری از تعطیلی خودسرانه , نسبت به تشدید بازرسیها و برخورد جدی و قاطع با تخلفات احتمالی اقدام گردد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه در حال حاضر 141 هزار تن ذخیره گندم برای استان مازندران داریم , گفت: در حال حاضر ماهانه 39 هزار تن گندم در استان مصرف می شود که مجموعا میزان یارانه پرداختی دولت در بخش آرد و نان استان مازندران سالانه مبلغ حدود 2196 میلیارد تومان برآورد می گردد و این امر ضرورت نظارت دقیق تر و مطلوب تر و جدی تر را بر نانوائیها و کارخانجات آرد اجتناب ناپذیر می نماید . لذا ضرورت دارد فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط در این خصوص به نحو شایسته ورود و اقدام نمایند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری