En امروز : 10 فروردین 1403

صلاحیت 158 داوطلب شورای شهرهای مازندران با شکایت تایید شد

کد خبر : 103889 25 اردیبهشت 1400فرهنگی
پ

رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد که هیات استانی نظارت بر انتخابات پس از بررسی اعتراض 751 تن از نامزدهای شورای شهرهای استان که به این هیات شکایت برده بودند، صلاحیت 158 نفر را تایید کرد. ‎

 

حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران همچنین از رد صلاحیت 593 نفر در این مرحله خبر داد.

وی گفت: داوطلبان معترض در این مرحله می توانند از امروز 25 اردیبهشت به مدت چهار روز تا بیست و هشتم اردیبهشت شکایت شان را به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.

رییس ستاد انتخابات مازندران از همه داوطلبان درخواست کرد با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا برای ثبت اعتراضات به فرمانداری‌های مستقر در شهرستان حوزه انتخابیه خود و یا هیات‌های عالی نظارت استان مراجعه کنند.

وی افزود: طبق مقررات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، کلیه اعتراضات طبق قانون و با اولویت رسیدگی خواهد شد.

 

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران همچنین با بیان این که مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در این استان نیز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است، یادآور شد: هیأت نظارت بخش ها نیز در حال رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا هستند و نتایج آن از طریق بخشداری ها اعلام خواهد شد.

حسن نژاد آمار نهایی ثبت‌ نام شورای روستایی استان مازندران را 16 هزار و 45 نفر  اعلام کرد که انتخابات آن در 2 هزار و 446 روستا برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری