امروز : 4 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام تبریک فرماندار بابلسر بمناسبت هفته بسیج

کد خبر : 99769 2 آذر 1399
پ

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسرطی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شکوه جهاد ، ظلم ستیزی، پرچم دار ولایت مداری و  رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن است. تفکر بسیجی از قداست نیت اوست که جوشان و بالنده است.بسیج مظهر اتحاد، اقتدار و عزت ملت ایران است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز به زیبایی متجلی شده است:" بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا بی بدیل و شایسته تقدیر است.

بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف ، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و...، را ترمیم  و ارتقا داده است.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل با بصیرت و ایثارگر،خانواده های معزز شهدا و جانبازان و مردم شریف شهرستان بابلسر تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در ظل توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)وخدمت به مردم ایران  را از ایزد منان مسئلت می نمایم.

اشتراک گذاری
پیوند ها